Hus og hjem

 

God søndag! Håper du nyter en deilig morgen med kaffe og hygge. Her i Hus og hjem har jeg slappet av med kaffe og frokost og lest litt aviser. Bildet av bladet jeg viser her er en favoritt. Kjøper dette alltid i Sverige når jeg er der, for prisen er billig. Dette er kjøpt i Norge og prisen øker litt da. Men fast innkjøp når jeg er på Nordby og handler. Liker det så godt, små koselige stykker. En del reklame ja, men det er også tips om hva man kan kjøpe inn for en billig penge. For dette er ikke et magasin som viser bare ting som en annen en bare kan drømme om. Priser for vanlige folk! Det er det jeg liker med dette, mange norske eller danske magasiner av denne typen er ikke noe for meg for en så dyr stil har ikke jeg! 🏠

 

Hvordan gikk det forresten med vindusvasken? Jeg tok alle mine vinduer utvendig i går! Vinduene er helt ekstremt blanke der de skinner i mot meg! Blir nesten en liten lykkefølelse det da! 

 

Ønsker deg en fin søndag – nyt den!

 

Hus og hjem 🏠

12 kommentarer
    1. Pusset innvendig, men utvendig verre med. Snøen lavet ned og det er kuldegrader. Koser meg innendørs med serie og hekler ny trekk til sofapute i c2c. Hadde et helt nett full av bomullsgarn fra Søstrene Grene. God søndag til deg. Klem

      1. Herlig dag hos deg. Har ikke lært meg denne teknikken, skal google. Høres morsomt ut.
        Kos deg med serie og hekletøy. Dette er gøy! Her har jeg besøk fra Oslo og lager litt middag nå!
        Klemmer og fin kveld…

    2. Sikkert fint å se annet innhold i svenske hus & hjem-blader 🙂 Grattis med rene vinduer! Her har det visst begynt å snø også. Holder gardinene trukket ned… Så slipper jeg å se før jeg våkner i morgen. Slipper vindusvask da. 😀

      1. Tusen takk, deilig med rene vinduer..Snø? Da hadde jeg trukket for gardinene jeg også!
        Liker slike blader som ikke er for avansert! Se masse pynt som man aldri har råd til å kjøpe, da hjelper det ikke med en haug med ideer når en liten stol koster mer en jeg får i lønn på en hel måned! <3

        1. Heldigvis rakk jeg å trekke ned gardinene før snøen begynte å dale ned 😁 Hjemme hos oss er det ikke så mye som skiftes ut. Sånn er jeg ikke så kreativ. Blir jeg fornøyd med noe, beholder jeg det. 🙂

    3. Det blei ingen vindusvask her…. var på julemesse hele dagen…..! Du var flink – tipptopp! Moro med slike blader – og f.eks. oppussingsprogrammer på tv – elsker dem! Klem <3

      1. Ja, du hadde nok å stå i på lørdagen <3 veldig artig med magasiner og programmer
        om hus og hjem og hage og interiør! Klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg