Hus og hjem

Lastet ned fra Ellos sin hjemmeside

 

God kveld her fra Hus og hjem Dagene går unna og snart er det advent! Har sikkert mer enn nok pynt til jul og advent. Men en av dagene skal jeg ta meg en runde rundt i butikker tenker jeg. Se hva som er på markedet av slike elektriske adventsstaker.

 

Denne fra Ellos var fin den, men skal titte litt her i byen i noen lampe-butikker, må vel ut av byen for å finne en slik butikk tenker jeg. Vet ikke hva det er med Fredrikstad sentrum, men savner litt nisjebutikker. En butikk jeg var meget glad i var Habitat, men den forsvant herfra og Norge! Vel, akkurat det får jeg ikke gjort noe med i dag!

🏠

Ser at folk begynner å rigge til forskjellig pynt i vinduene nå og venter bare på å stikke kontakten inn for å få lys. Den fineste pynten man kan begynne med er å vaske vinduene tenker jeg, skitne vinduer er bare grelt og det lille lyset som er der ute, kommer jo ikke frem det heller! Får se hva jeg rekker i morgen her hjemme! 

 

Hus og hjem 🏠

20 kommentarer
    1. Vinduspuss ja. Der sa du det🙄 Jeg burde nok begynne å tenke på det jeg også. Dagene går fort nå frem til 1. Desember. Jeg må først komme meg hjem igjen da😊
      Fortsatt fin kveld til deg😚

      1. Tusen takk, ja – blir i løpet av dagen eller helgen for meg. For det må gjøres før man pynter i vinduene.
        Poenget er borte hvis man setter en stake foran/i et skittent vindu! Tenker jeg….
        God dag videre 🙂 kos deg!

    2. Der minnet du meg på noe. Vinduene må absolutt pusses før vi pynter.
      Oda på 16 år kommer og hjelper mormor litt på søndag. Må få det gjort nå, for på tirsdag får jeg første runde med cellegift. Uvisst hvordan formen blir da. 🥺😔

      1. Håper du får god hjelp av barnebarnet på søndag! Du får sette opp en god liste, slik at hun får en effektiv dag <3
        Masse lykke til og gode tanker videre. God kveld og klem herfra.

    3. Tenkte faktisk på vindusvasken i dag, men det går ikke med denne formen, enda. Gleder meg til å pynte med lys her og der og fikser jeg det ikke selv, så har jeg jo mannen min jeg om da, som kan hjelpe til. Jul skal det da bli her som ellers om årene. Klemsiklem:)

      1. Nei, er formen skrall så må man bare la det stå til…jula kommer uansett.
        Pusset alle vinduer utvendig i dag jeg da…Men det er noe jeg gjør minst en gang pr. måned.
        Liker den jobben! <3 klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg