Hus og hjem

 

 God kveld her fra Hus og hjem Det er midten av november og jeg snoker rundt for å kjøpe ting til heimen og kose meg her hjemme, og også for å finne ting og tang man kan kombinere med produkter som jeg lager her i heimen! Slik at det blir slike hyggelige gaver som er gøy å gi bort!

 

Pakke sammen til gaver som oser litt luksus..Så forresten i en gavebutikk på Gjøvik, der var det pakket en klut sammen med en dusjsåpe i en pakning med cellofan og den skulle dama ha over 700 spenn for. Kluten var sikkert finere en mine kluter, og dussåpen var sikkert et flott merke….Men likevel da, kan ikke mer enn dusje og vaske seg tenker jeg!  🏠

 

Denne her skal jeg faktisk ha selv, smake om den er god – litt annerledes enn en vanlig konfekteske synes jeg. Det er smak av pepperkake, marsipan og sjokolade! Høres digg ut ikke sant? 🏠 Men i dag er det mandag, så skal ikke åpne denne i dag, men utover i uka tenker jeg og da blir det sammen med et glass med bobler! Hvor fant jeg denne – jo på Backstube! 

 

Hus og hjem 🏠

18 kommentarer
    1. Den såg spennende ut.
      Jeg var så heldig og få adventskalender fra min eldste datter i går. En sjokolade og ett oppløftende sitat hver dag.
      Det kan jeg trenge i ukene som kommer.

      1. Synes pakningen og den sammensetningen virket artig! Er den god så kjøper jeg nok et par av denne og har til gaver.
        Gode tanker til deg <3 Du trenger positive ord både i advent og i tiden etterpå <3

    2. Celofan høyner prisen på så mangt. Jeg kjøpte et krus her om dagen Julegave til ei venninne. Teksten passet så godt på akkurat henne. De hadde noen sjokoladebiter, en 7-8 stykker pakket inn i celofan. Vurderte å putte de i koppen. Men 79- kroner!!! Finner heller noe rimeligere å putte i gaven.

      1. Ikke sant, det er lissom ingen grenser når ting er pakket inn i dette!
        Pakk selv, kjøp deg noen cellofan-poser og litt fra smågodt-hylla!
        Eller finn på noe annet lurt..Hva med litt god kaffe til!
        Eller te i løsvekt! 🙂 mange muligheter. Jeg har kjøpt masse rart jeg i Gjøvik som jeg skal
        fylle gavene mine med!

      1. Blir fort dyrt synes jeg. Jeg hadde aldri i verden tippet på den prisen, kanskje 299.- eller noe slikt.
        Kjøper man en slik gave er det nok til en luksus-kvinne og hun kjenner sikkert merkene bedre enn meg!
        Ja, tester ut denne sjokoladen for å se om det er noe jeg kan gi bort til andre, må like det sjøl synes jeg. Klem..

    3. Det beste er nok å pakke inn selv, når det koster så mye. Da kan man gjøre en litt personlig vri på det. Jeg har ikke kjøpt noen adventskalender enda, men det er like før. Valget står mellom en med sjokolade og lakris, eller en med te + sjokolade. Lyst på begge to, men må bestemme meg for en av dem 🤔

      1. God morgen, lurt å pakke inn selv og kjøpe litt her og der og sette sammen selv!
        Spennende med kalenderen da, du finner nok ut av det 🙂

      1. Akkurat, det mener jeg også. Står gjemt i dusjen eller kluten er for det meste på
        vaskerommet i kurven for skittentøy. Men er man rik så er man rik, noe skal man bruke pengene sine på tenker jeg.
        Fikk helt sjokk jeg når jeg så disse prisene i butikken. Tenkte jeg skulle kjøpe noen gaver…Men men..

    4. Er det mulig tenker nå jeg. Klut og såpe til 700 kr. Må være et luksusmerke. Man kan ordne hjemmelaget klut, og kjøpe dusjsåpe i tube å legge ved, og cellofan får man kjøpt. Fin den kalenderen med gode biter i. Jeg kjøper Flax kalenderen og har spenning gjennom adventstiden.
      Ha en fin dag. Klem

      1. Tusen takk, synes dette var i overkant altså! Men for noen så er det vel slik dem kjøper inn.
        Kjøper for det meste på Rusta eller sånn jeg til meg selv.
        Flax har vi alltid her også, men i år blir det litt mer tenker jeg.
        Var jo så puslete jul i fjor….Klem og fin kveld…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg