Hus og hjem

 

God kveld her fra Hus og hjem Ting tar plass, det vet vi alle som har levd noen år. Hyller og skap er smekkfulle! Orker vi enda mer å dytte inn et eller annet sted. I årenes løp har jeg hatt en del forskjellige adventsstaker! Og flere har jeg enda og kommer nok aldri frem, stuet vekk og tar for stor plass i stua! I det siste har jeg bare et lys med tall fra 1 -24 🏠. Står i en liten stake og tar ikke så stor plass! Når jula kommer og lyset er brent ned så setter jeg denne staken tilbake i skapet! Men noen elsker jo disse 4 lysene som vi tenner søndagene i advent!

 

Da synes jeg egentlig denne her er helt tipp topp! Siste lyset brenner ned så der det ikke så mye å rydde vekk! Huset og hjemmet mitt kan aldri bli minimalistisk, men denne likte jeg absolutt! Fant den på HOMEANDCOTTAGE på lørdagen da jeg var i SÆRP Hvorfor ikke? Kan hende jeg kjøper noe tilsvarende hvis jeg kommer over en! For nå angrer jeg bittelitt at den ikke ble med hjem…For denne trenger jo ikke en runde i boden etter jul!

 

Hus og hjem 🏠 

16 kommentarer
      1. Var litt kjekk denne!
        Lurt med te-lys i advent, smart egentlig. Tenner litt jeg, helst i glass, liker det skinnet i glasset når det brenner.

    1. Dekorativ den ja 🙂 Har hatt ulike advendtsstaker i åras løp..men di siste åra har jeg ikke hatt advendtslys.. tenner bare noen “vanlige”i ulike lysholdere her og der i mørketida 🙂 Men ikke hver dag..mest i helgene..mannen kan reagere litt om det er for mye levende lys som står og brenner..:) Kan fort bli mye pynt med åra.. men koselig med litt nytt innimellom 🙂 Klem <3

      1. Den var ganske så super synes jeg. Koselig med litt lys her og der. Men blir jo sot og skjønner
        at mannen reagerer. Alltid moro med noe nytt og kvitte seg med litt ræl…hehe..
        God kveld og natta <3

    2. Den var annerledes og veldig stilig, den likte jeg godt.
      Jeg har ingen adventslysestake til bordet lenger, men har jo vurdert å kjøpe en dette året om jeg finner en jeg liker da.

      1. Takk, likte den godt og er en annen vri. Sånne rett opp og ned staker med fire lys i lilla er jeg lei.
        Derfor kjøpte jeg heller sånn kalender-lys med stake. Den har funket bra noen år!

    3. Denne ser det jo ut til at en bare kan bytte ut pynten i etter tiden på året, slik at den blir en helårsdekorasjon! 😉
      For min del, så blir dessverre knapt nok så mye som et t-lys i løpet av året pga en reell sjanse for at det vil føre til at vi må til dyrlegen med brannskad/et/ede katt(er)..
      – Forsøkte meg på et par t-lys sluppet nedi sånn derre ‘koppe-holdere’ rett foran meg på bordet her om dagen, men selv dette endte med svidde barter som fort kunne blitt mer innen timen var godt, så.. (- Sånn er det altså i galehuset! *haha*)

      1. Ser den og har hatt katt selv. Så måtte være forsiktig. Skummelt både for dyr og hus!
        Men nå tenner jeg litt i denne tiden her. Liker det godt!
        Men har mer enn nok søppel i skapet….haha…
        Fin dag til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg