Hus og hjem

 

God kveld her fra Hus og hjem – jeg kom på en ide for noen uker siden. I år skal jeg lage opp en del julekluter,  til meg selv og andre! Begynte på denne kluten for over en uke siden og ble ferdig på lørdag! Klutestrikk er bare sånn innimellom strikk, for det er ikke noe man kan sitte med for lenge om gangen (er ikke så morsomt). Så da strikker jeg i julerødt i bomullsgarn og hekler 3 omganger med fastmasker rundt etterpå! Brukte grønt Fiolgarn til å hekle kant med, det er et fint garn som ikke deler seg! Da synes jeg det ble en topp juleklut til meg selv eller til gaver til andre… 🏠

 

 

Er jo så utrolig mye finere enn klutene fra Europris! Du har sikkert sett dem, 3 kluter i en pakke for kr. 99.-. Ikke noe for meg! 

 

Hus og hjem 🏠

22 kommentarer
      1. Tusen takk, ja slike julegaver er topp synes jeg da. En rød kjøkkenklut er koselig å ha i jula og etter også!
        Og så kan man legge til ting som man ønsker i gaven….Hva med et glass sennep eller noen slever? Fineste julegaven….<3

      1. Tusen takk, synes disse gavene er supre jeg! Pakker det sammen med masse herlig!
        Det er det som er hele greia og fly rundt og dille etter ting som passer sammen! 🙂

    1. Er fine de røde klutene med anslag av grønt til. Lekre gaver som mottager blir glad for å få. Holder på og gjøre ferdig klut nummer fire. Enda noe garn igjen. På Europris kjøper jeg spann med runde små vanlige kluter som kasttes etter en ukes bruk. Lettere for meg å bruke.

      Ha en fin tirsdag. Klem til deg fra meg.

      1. Tusen takk, du er godt i gang med klutene du! Likte godt de røde med den grønne kanten rundt.
        Skjønner deg med din sykdom, krever å vri opp en slik klut!
        Mange som bruker disse boksene der. Ser dem overalt! Og du, fin kveld videre…klem…

    2. Så fint, og så kjekt å kunne pynte kjøkkenet til jul på den måten også ♥
      Jeg har til dags dato ikke strikket en eneste klut. Jeg har tenkt på at jeg skulle gjøre det, men har enda ikke gjort det. Har så mye annet jeg har lyst å strikke, så da blir det kjøpekluter på meg 🙂
      Fint med litt forsiktig julestemning nå ♥
      Klem ♥

      1. Tusen takk, du som strikker så fort hadde vel laget mange kluter på en dag.
        Jeg bruker jo over en uke på en klut! 🙂 Strikker ikke fort jeg…
        Litt før jeg legger meg for kvelden, for å roe ned. Kjøpekluter er det nok 6-7 år siden jeg hadde her i huset!

        Kos deg masse med kvelden og klem fra meg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg