Hus og hjem

 

God lørdag her fra Hus og hjem 🏠 Sitter her hjem og diller med litt småtteri slik jeg pleier. Akkurat nå har jeg mange prosjekter merker jeg!

 

Minner igjen om kluter. Her har jeg laget 3 stykk, de er ganske store og myke og laget i økologisk bomull så tenker det er fint til ansiktskluter og/eller slikt til kroppen! Altså vaskekluter, og kjøper man noe fine dusjsåper fra f.eks Rituals så har man kjekke julegaver både til han og henne tenker jeg! Jeg lager litt av hvert av slike ting og samler i hop så får jeg se når tiden nærmer seg for å pakke inn gaver og levere. Noe kan man gi bort og noe kan man beholde selv! Men alltid kjekt med et lite “julegavelager” her i heimen! Da er det alltid lettere å finne på små gaver til venner/familie og bekjente 🏠 

 

 

I går var det skikkelig vask av bilen min her hjemme! Kjekt å få det gjort før det blir kulde. Sommerdekkene gjorde jeg også klare og vasket og rengjorde dem for smuss og sand! Liker denne såpen her til bilen og det dufter himla godt! Enn så lenge vasker jeg bilen her i gården, jeg har jo stor tomt og det er fortsatt lovlig! Og min bil har jo mest støv og sand på lakken. Jeg kjører jo aldri langt med bilen jeg, bare litt her på Kråkerøy og ut på landet til mamma! Hadde det ikke vært for mamma så hadde jeg nok ikke trengt bil! Til og fra jobben bruker jo beina som dere vet! God lørdag videre….

 

Hus og hjem 🏠

10 kommentarer
    1. Koselig med hjemmelagde gaver – blir mye mer personlig! 🙂 bilsjampo må til for at bilen skal få det godt og bli fin – og greit å få fiksa dekka før de legges bort! Klem <3

      1. Tusen takk, det er nok å vaske og stelle og styre med – bare man orker og vil.
        God lørdagskveld. Klem…
        Liker å dille med slike gaver jeg, kobler av <3

      1. Tusen takk, synes det er koselig å sitte og pusle slik og det tar jo tid også. Er ikke noe jeg
        lager på en kveld. Bruker sikkert en uke på en klut! Mye jobb og tynt garn…Og det blir jo bare litt på kveldene og litt på
        helga på morgenen. Tida flyr fra meg…
        Klem til deg…

      1. Tusen takk ❤️ pusler med litt forskjellig og slikt er kjekke gaver. Synes jeg da. Klut og håndklær bruker men stort sett fra morgen til kveld. Det er nok å kjøpe. Men her synes jeg hjemmelagd er flottest. Enganskluter bør folk kutte ut. Det er ikke miljøvennlig. Klem og fin kveld..

      1. Tusen takk, jeg liker slike gaver som er nyttige. Og ikke blir stuet vekk. Enten må det være bruksting og/eller ting å spise opp eller drikke opp! Til alle disse små-gavene som dukker opp. Langt over 30 <3 Kos deg med kvelden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg