Hipp hurra – jeg har kjøpt meg kalender i år

 

Kalender hører med, selv om Blomsterfinn hadde andre tanker rundt dette…

 

Kjøpte på Helsekostbutikken for et par uker siden, og siden det er Te så har jeg åpnet litt jeg..Går mye te her i kulda så ville sniktitte/sniksmake litt – tenkte det var lov! Og finne noen nye smaker…

 

Kall det hva du vil – men jeg kaller det kombinert kalender og noe godt til kvelds både nå i november og desember. Litt kjekt, for da vet man hvilke sort man kan kjøpe og hvilke man ikke synes noe om. Regner med at det er 24 forskjellige sorter…Og kopper har jeg Hus og hjem – kjøkkenskapene Ikke manko på det akkurat..

 

Stor fin kalender å ha på benken! Var det også.

 

Kaldt å gå til jobb og fra jobb i dag – så blir et par kopper te nå i kveldinga….

 

Flaxkalender tror jeg dropper i år…Kanskje – får se…Har du fått mekka deg en kalender i hus da?

 

16 kommentarer
    1. Yogi te har mange gode smaker, – da har du noe å kose deg med i adventstiden! Vi har Flax-kalender og så skal jeg kjøpe en med sjokolade.

      1. De er veldig gode og blir spennende å teste ut flere sorter. Mye bra på helsekost, bare man tar seg tid til å studere litt.
        ..
        Sjokoladekalender ja, det må jeg handle inn.

    2. Vi har kalender, tror jeg…
      Det ligger en pakke her fra Datteren hvor det står på merkelappen at den kan åpnes 1.Desember.
      Det står også på kortet Datteren har skrevet at den kanskje kan bidra til litt mindre stress før jul – og at det ikke er Valium. 🙂 Det kan være te…

      1. Så spennende da, hun har sikkert forstått at det går litt te i Drømmehuset og
        at alt blir roligere da!
        Så pent og hyggelig gjort av datteren.

      1. Hehe, synes det var unødvendig å kjøpe mer te i huset, da jeg hadde en hel kalender full..Så
        da åpner jeg noen luker. Det er veldig god te fra dette merket. Stor fan..

    3. Tekalender er kos altså! Jeg har også kjøpt en – tar den fram på fredag! Drikker jo te hver kveld, så dette blir topp! Har igrunnen hatt det de siste åra – men årets er nytt slag! Lager nok et innlegg på fredag! Kos deg masse – klemmer <3

      1. Tenkte på deg da jeg kjøpte denne, vet hvem du pleier å kjøpe…Men ville prøve denne. For liker disse teene der.
        Gleder meg til å se innlegget..
        God klem og natti natt min venn…

    4. Kjøpte Flax kalenderen. Holder i massevis. Nyt teen i din kalender. Fredag er det 1 des og dagene går himla fort. Ønsker deg en fin kveld. Klem herfra

      1. Herlig og kanskje du vinner 😀😀 da blir det Kreta kanskje.. 😀 Dagene går fort og viktig å slappe av og kose seg..
        Nyt kvelden min venn ❤️ God klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg