Helg er ille gøtt

Bruktmarkeder….jeg elsker det!

 

Hei igjen, da er det helg her i huset. Fyr i ovnen og pizza og øl på bordet. Deilig. Jeg er livsnyter og elsker å kose meg. Det å slappe av. Kose seg. Spise noe godt. Gjerne et glass vin. Ikke mange glass. 1 eller 2, da koser jeg meg. Men i dag et glass øl. Elsker å spise ute. Få ting servert. Spise noe annet enn det jeg lager hjemme. Finne nye smaker. Nye kombinasjoner.

Men jeg savner noe med den gamle helga. Nemlig tippelappen. Tippe 12 kamper. Hjemme, uavgjort og borte. Satte jeg på litt gardering også var det helmax. Savner dette. Nå er det tipping hele uka på en måte, hvis man vil og har penger og penger man vil tape….hehe…Tipper litt lotto jeg da. Trikset mitt er som følger. Når lottetrekningen er ferdig så slår jeg av telefonen og gjemmer den. For da er er det lissom suprise etterpå og Norsk tipping har prøvd å få tak i meg….skjer jo ikke. Men det er lissom min greie.

Deilig, nå skal jeg kose meg foran peisen…Kos DEG du å….

#helg #pizza #lotto #blogg

8 kommentarer
    1. Godt du koser deg😊 Fortsett med det.
      Jeg tipper litt i perioder jeg, også går det i glemmeboka igjen. Oddsen syns jeg er spennende. Da kan man tippe på alt fra en kamp til mange på en lapp. Jeg satser aldri mye. Vinner jeg bittelitt så satser jeg heller litt mer på neste lapp😊
      Ha ei fin helg.

      1. Tusen takk, deilig å nyte 😀Det å tippe er litt gøy. Oddsen har jeg tippa masse. Var litt hekta men tapte aldri ei krone. For det kommer penger inn. Det var gøy med de ganle lappene..dura til kiosken.Fulgte med i avisa på tips. Dagbladet eller vg husker ikke hvem av dem som hadde best tips….Ha det så lenge 🙂 vi snakkes….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg