Bruktmarkeder….jeg elsker det!

 ,  Hei dere, helga for meg nå. Jeg jobber 60 % og jobber nå hver dag, men går tidligere….

Men det jeg skulle fortelle om var slike herlige steder. Bruktsjapper. Det er møbler og bøker og pynteting og klær. Alt mulig egentlg. Ikke alltid jeg kjøper noe, men tar alltid en tur innom denne butikken i Fredrikstad. Er ikke så glad i Fretex lenger, synes de er dyre og altfor mye kjedeklær til en dyr penge. Det finnes jo billigere på salget hvis man ønsker det.

Men denne Tante Blå butikken er så kos….Her går tida, hvis jeg er i slaget og titter og drar og studerer merker. Bøkene koster som regel kr. 30 og ganske mange nye titler. Så er du i Fredrikstad en dag så ikke nøl, men titt innom. Jobber ikke her jeg altså eller kjenner noen. Men liker butikken…

Stå på og nå skal gå tur, så blir det å slappe av litt. Merker jeg er sliten. Influenensa sitter lissom i ja…. #bruktsjapper #tanteblå #helg #blogg

10 kommentarer
    1. Moro å se i slike butikker.. sjelden jeg kjøper har så mye fra før..hehe.. Men om jeg finner noe helt spesielt skal jeg nok finne en plass til det 🙂 Kule bilder med den blå sykkelen… Håper formen din kommer seg og at du får ei fin helg <3

    2. Tusen takk, den influensaen som går nå. Slipper lissom ikke taket. Hoster og litt tett i brøstet enda. Snakka med flere på jobben, sier akkurat det samme. Den går lissom rundt og rundt i kroppen…tråkig…Eva lager jo lysestaker av gjenbruk vet du. Og har lyst til å prøvde det samme selv. Her er det masse “råvarer” hehe….

    3. Jeg er ganske ofte innom Fretex å snoker. Ikke på klær, men ser alltid om jeg kan finne noen fine fat eller asjetter ol. I tillegg til at jeg er på jakt etter et nytt kjøkkenbord, men der har jeg ikke funnet noe som passer enda. Her i Oslo er ikke Fretex dyre, men det er kanskje forskjell fra butikk til butikk!

      1. Har ikke sett kjøkkenbord her heller. Mye salongbord. Når det koster 79 for en genser fra Cubus er det rått synes jeg. Det er dyrt her. Mye bedre priser i Oslo jeg vet. Vært innom det på Grønland.

    4. Bruktbutikker og loppemarkeder er spennende greier. Jeg finner alltid et eller annet jeg faller for. Tidligere kjøpte jeg litt småmøbler som jeg malte om i mine farger. Ble så fornøyd atte😊
      God bedring til deg😊

      1. Tusen takk, helt lik meg du. Jeg også kjøpte småmøbler og malte om. Har de enda. Solide møbler. Ikke Ikea. Nå finner jeg mer andre ting. Noen skåler, smørkniver, karafler, og bøker da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg