heldige meg

 

Etter jobbinga Først plikter – så blogg og plikter, så gikk jeg til byen! Hadde ikke lyst til å lage meg noe mat her hjemme i dag! Det har åpnet et nytt spisested her på kjøpesenteret i Fredrikstad, sett det flere ganger, men ikke vært innom! Tittet først innom Egon, men ble ikke fristet..Så tuslet videre. Først hadde jeg gått hjemmefra da og var egentlig frossen for det var sur vind i dag! Var sol, men kaldt altså!  

 

Kjøpte burger med bacon ost og solo til..Herregud må vel bære byens beste burger, aldri har jeg spist noe som har smakt med bedre når det gjelder slik mat! Alkohol kunne man også få, det er noe nytt. Aldri vært et spisested i dette senteret hvor man kan kjøpe både øl og vin. Veldig bra synes jeg, hit vil jeg tilbake. Det er masse forskjellige menyer og spisesteder sammen. Så er masse forskjellig, etter det jeg har hørt så skal det være åpent utover kvelden også! Så her kan man kose seg! 🙂 Kanskje blir dette stamstedet mitt, har lett etter et sted som jeg har lyst til å komme tilbake, igjen og igjen…Og kort vei ned til bussen! Tok bussen hjemover for jeg hadde handlet litt…

 

 

Utenfor her kan man ta en blås…Fint sted med sittegrupper og slikt. 

 

 

 

Dette tilbehøret må til!

 

 

Tok bilde av denne også for å lese meg opp litt på menyen og sånn her hjemme! 

 

 

 

Plutselig kveld igjen da, men i dag føler jeg faktisk at jeg har fått gjort en del og det liker jeg, etterpå MM og det er mitt favorittprogram. Enkel sjel jeg, men liker det! Og Sørlandet er jo så vakkert…den som hadde hatt en hytte der. Vel, da hadde jeg vært lykkelig….Men det er fint her på Kråkerøy og Fredrikstad også! Vi har det bra her og sjø og hav og da har man det meste! Og vi har jo GLUFSA! 

 

Dama som jobba der på spisestedet spurte meg om jeg likte maten og da sa jeg bare…: 

 

Beste burgeren i Fredrikstad….

20 kommentarer
    1. Fantastisk. Artig å få sånne opplevelser i sitt nærmiljø. 🤗 Bare vært ute for å gå på trening, og etterpå en svingom med snøfresen. Skikkelig hustrig her nå. God helg. 🤗 klem

      1. Ikke sant helt topp, veldig god mat! Masse sol her, men kald vind som sagt.
        Du fikk jo ordnet en del du også! Dere får kose dere inne i varmen nå og nyte TV og snop og kveldsmat! 🙂 Klem…

    2. Å, det så fristende ut da. Dit må jeg nok en dag til våren og forsøke meg. Nå er det ikke tid for sånne utskeielser i matveien for en stund. Glad du koste deg. Nyt helga. Klemsiklem.:)

    3. Den så veldig god ut, så det var godt jeg var mett etter pizza 😉 Koselig med slike steder med god mat. Jeg liker også å se på MM, men må se det i ukedagene, for mannen orker ikke se det. Så da blir det film eller serie sammen med han, også koser jeg meg med det jeg vil ellers 😉 Kos deg i kveld! 🙂

    4. Så helt fantastisk ut den burgeren ja, får så lyst til å smake 🍔😀
      Kos dæ med MM, det skal æ også 😀👍

      1. Herlig, denne var god altså! Smiler for meg selv enda…
        Ja, kjekt program, bare elsker det. Klem fra meg…🥰
        Kos deg masse med MM – det er helt rått!

    5. Så koselig med en ny opplevelse på matfronten! Den så jo skikkelig god ut! Det var helt klart heldige deg, og det var helt klart vel fortjent! Nyyyyyt helga nå, min venn! God klem <3

      1. Tusen takk, dette var akkurat så godt som det så ut. Jeg var litt skeptisk til å begynne,
        Er dette for et sted lissom??? Hehe, angrer ikke og dit skal jeg oftere! Klemmer…

    6. Åh, nu kunde jag tänkt mig hamburgare.. till frukost :p
      Det blåser snorkallt i Strömstad med men vi har ju i alla fall sol.
      Ha en fin helg vidare!

      1. God morgen! Smakte helt himmelsk og kunne gjerne spist denne i dag også jeg…Veldig god og smakfull.
        Strømstad er en flott by <3 Jeg elsker å dra dit på sommeren. Men har ikke vært der siden høsten 2019 🥰 koselig der på torvet og gå rundt i byen i alle disse koselige butikkene. Kos deg videre med dagen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg