Gul og blå + fin himmel

 

Liten tur innom byen nå, kjøpte meg en is! Nå er også dette monumentet farget i gult og blått. Litt for lyst enda, men er nok sterkere gult når det er helt mørkt! 

 

 

 

💛💙

 

 

En flott himmel da jeg gikk hjemover til bilen og til Kråkerøy! Fint å få med seg, det er slikt jeg ikke ser hvis jeg jeg bare holder meg her hjemme! Har jo gått tur før i dag til sjøen for å se etter    Tjelden Men ikke å se her på Kråkerøy! Ellers ganske stille her, vært en tur i huset til mamma og vasket litt tøy, og en liten tur på sykehjemmet etterpå! 

 

Dagen flyr fort, selv på en søndag – men merker godt en time i minus jeg altså! Noe jeg ikke liker…Vi bloggere får bruke makta vår, hehe! Slik at vi får slutt på dette tullet! 

 

Søndagen kom og gikk og en time i minus..

13 kommentarer

Siste innlegg