Gratulerer med dagen

Gratulerer med dagen 🇧🇻🌿

Solliv gratulerer Norge på sin måte. Og det er naturen. Finnes ikke vakrere natur enn her i Norge. Og jeg spiser den med øynene hver dag…

Her fra turen i går. Vannet var faktisk deilig. Badet ikke. Litt leire og langgrunt.. Så ikke mitt favorittbadested. Men vakkert er det…

Dere.. Nyt dagen 🇧🇻og spis masse pølser og is… Hører med. Jeg tar dagen som den kommer. I min barndom var jeg alltid i Oslo. Og da jeg fikk min egen familie. Var det full fart fra morgen til kveld. Nå er jeg voksen. Og styrer dagen selv 🇧🇻🌿

dav
cof
cof

cof
cof
cof
smacap_Bright
fbt
smacap_Bright
sdr_HDRB
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg