Gratulerer med dagen!

 

Håper du har en fin dag! Det er 1. mai og en festdag for oss nede på “gulvet”! Nå har ikke jeg vært på gulvet i dag, men på bordet! For noen dagen siden så satt jeg og heklet på en hvit duk og funderte på hvilken farge jeg skulle ha på de ytterste omgangene. Pleier alltid å lage 2 farger på denne duken. Har laget flere – elsker det mønsteret. Plutselig dukket et innlegg fra Alta opp på bloggveggen. Jeg tenkte aha…jeg har jo både rødt og blått garn liggende. Så da ble det egentlig en 1. mai duk. Hadde ikke tenkt tanken – men etter dette innlegget her så ble det det: Tradisjonstroll Takk Christine Emilie – jeg fikk meg en 1. mai duk!

 

 

Smakte på en ny drikk siden det er 1. mai! Skal skrive om i et annet innlegg. Boller har jeg også bakt i dag!

 

 

 

Synes den duken ble fin jeg. Hadde litt bånd liggende også, så tredde det innimellom. 

 

 

 

 

 

Håper du ble inspirert til 17. mai! Og vet du, her er et viktig innlegg du bør lese: Fremtidsfullmakt – det er noe du bør tenke på! gjør det før det er for sent!

 

 

Gratulerer kamerater!

16 kommentarer

Siste innlegg