God søndag videre

 

Fredag og lørdag var fine dager her, i dag regn og regn i natt kom regnet og så på dagen også…blir litt sånn jeg…hvor mange kaffekopper er det lov å drikke lissom! 

 

Jeg er ikke kjent for å sitte rolig akkurat, gikk en stund og ørten kaffekopper så gikk jeg lei og begynte på te.…men så ble jeg lei te også og da tok jeg og vaska rundt på soverommet…Sånn skikkelig…Dra frem senga og over under og bak og vekk med alt av sengetøy og støvsuge og vaske! Nå er det i hvert fall ok der…

 

Rart det der med støv og skitt – hvor kommer det fra??? Jeg synes jeg henger i stroppen sent og tidlig med hus og rengjøring…men det skinner ikke her allikevel! Men litt hver dag er bedre enn ikke noe… 🙂 Tenker jeg…….Men livet er uansett for kort til å ha et hus som skinner i alle rom hele tida! Eller……..

 

Kos deg med kvelden – snart mat – det skal bli hyggelig!

8 kommentarer
    1. Du er flink altså – står på! Jeg er ikke så flink for tida, men jeg opplever jo endel da! Snart går bobilen i hi, og da er det klart for store prosjekter her! Klem <3

      1. Du har vært på turer og opplevd masse..Det er gøy!
        Godt med litt prosjekter i heimen også..
        Men jeg er mest glad i å holde på ute <3
        Men har som mål å male litt jeg også.. 🙂 håper jeg..

    2. det kan bli nok både kaffe og te ja :=) støv kommer hver gang en kler på seg ,av seg ,legger seg setter seg ,ja uansett hva en gjør så legger det seg støv ,rart men det er livet og hos meg skinner det virkelig ikke i det hele tatt,det skal synes att det bor folk i husan

      1. Ja, sånn er det og merker det blir mye lo av litt tykke gensere man bruker om dagen..
        Jeg pusler litt jevnt og trutt med husarbeid jeg, men alltid noe man burde tatt mer nøye..
        Men har hobbyer og prosjekter og døra står åpen innimellom og bøss blir det og mat lager man..
        Sånn er det å ha hus og hjem! 🙂 det er jo ikke et utstillingsobjekt heller da..Folk i huset! Sånn får det bli…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg