God morgen….

God morgen og lørdag…snart påske og ferie….

Jeg har ingen ferie enda, men etterhvert. Men fri et par dager nå da..Deilig. Fint vær og sol skinner. Så får pusle litt mer i hagen. Stoppet litt opp. Da den kalde nordavinden slo ned her hos oss.

Leste at det anbefales å vanne i hagen. Særlig planter som er ganske nyplanta. For det er tørt. Det har jeg merket selv. Knusktørt i skogen også. Det var jo lite snø her i vinter og lite snø er det samme som tørr skogsbunn.

Får hive meg litt rundt etterpå…Først kaffe og litt rengjøring her inne i huset…….

Ha en fin dag da….

#tørt #huskåvanne #lørdag

4 kommentarer
    1. Her er det brannfare i lyng og skogbunn, men en tur ut i hagen min forteller meg at det ikke er rare faren der 😉 Alt er gjennomdynket etter en rimelig fuktig vinter. Godt med alt dette tørre været nå, så kanskje det tørker opp sånn at det går å gå en tur ut på plenen uten tette sko 🙂
      Nyt helgen ♥

      1. Ønsker deg en god lørdag… Nyt dagen… Her må det vannes. Skal ut etterhvert nå… KOS deg… Håper det tørker opp i hagen snart… 💚

    2. Ja jeg har jo hørt at det er skogbrannfare over store deler av Østlandet, og faktisk bålforbud. Her skal det mye til før noe tar fyr 😀 Kos deg med pusling rundt både inne og ute 🙂 Her skal vi prøve å ta litt lettvint på det meste 🙂 <3

      1. Ja her er det tørt… Må ikke lage bål i skogen nå nei… Jeg liker å ha noe å gjøre… Men stresser aldri…. Koser meg bare.. 😀Kos dere og slapp av 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg