God morgen og en ny genser

God morgen alle sammen i hus og hytter. Jeg har ikke hytte…men sparer til en en…Så en gang kanskje….

Imens sitter jeg her i huset med kaffekoppen. Deilig. Sola skinner og jeg skal etterhver på tur. Bare ordne badet slik at det er klart for rørleggeren i morgen..

I går var jeg i byen for å kjøpe noe for mamma. Jeg gikk innom noen klesbutikker. Titta litt. Skulle ikke ha noe da. Men så fikk jeg se denne genseren fra Monki. Salg ….Så da dro jeg den med meg. Trenger slike gensere under jakker og slikt. Og jeg eeeeelsker striper. Er ikke glad i masse mønster eller blomster…på klær. Til en pris som en kaffekopp i byen koster. Da droppet jeg kaffe og kjøpte denne. 100 % bomull også….

Stikker innom etterpå igjen, kos deg med morgenen og nyyyyyyt kaffe og dagen…klem Solliv❤️

#genser #blogg #kaffe

6 kommentarer
    1. Gratulerer med ny genser 😀 Den var jo fargerik og flott 😀 Håper Palmesøndagen møtte deg med sol og litt varme. Her er det ikke så verst, så det blir kanskje en liten biltur ett eller annet sted 🙂 Klem 😀

    2. Kjempefin genser 😍
      Og den koppen var også søt 🙂 Påskefin ♥
      Her ble det en liten tur i morges, med medbragt frokost 🙂
      Nyt palmesøndagen videre ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg