God morgen med kabelutsikt

 

God morgen. 

Fredag…deilig 🙂 I dag har jeg en plan. Gjøre helgen ekstra lang. Så da håper jeg at jeg får det til . Først jobb da. Jeg jobber ikke hele dager. Og har ikke fått beskjed om å jobbe hele dagen. Det bør man gi beskjed om tidligere. Så håper og tror at planen min går i orden. Fredag ettermiddag er ganske stille på jobben. De fleste som jobber på terminalen slutter tidligere..Det ser jeg jo her på Kråkerøy også. Jeg bor jo på en øy som alle må kjøre over for å komme til hytta på Hvaler. Før gikk trafikken forbi her ved 1800 – 1900 tiden. Nå er det kaos fra kl: 1500. Så tiden har blitt forandret. Mange jobber nok lengre midt i uka. Jeg jobber 60 % stilling og det går greit med mitt handikap..Så lenge. Vet aldri med min sykdom..

 

Fikk du med deg min fasit fra i går. A til Å. Artig greie, prøv du å da vel..Solliv A til Å

Synes det var litt gøy 🙂

Kos deg med dagen…

8 kommentarer
    1. God morgen! Oppe tidlig i dag, jeg. Kjørt en venn på toget. Fin kabelutsikt! Tenkte på det i går da jeg gikk tur her. De driver med kabler nedi her også. Kunne jo ha tatt et bilde 😉 Og, ja, jeg leste A til Å i går. Artig 🙂

      1. Tusen takk, A til Å var artig. Mye kabler enda her. De jobba ikke på fredag. Så skjønte det at de var masse jobb hele uka så ble fredagen jobba inn. Alle maskiner og kabler er fortsatt i gata her…

    2. Da håper jeg planen er god og at det blir noe fint du får ut av helgen 🙂 Tøft bilde da..kabler mot det blå 🙂 Leste det forrige innlegget..artig syns jeg… God helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg