God morgen…mandag!

 

Mandag…er kjekk når man har ferie! Sitter her med kaffe og en hvil…Deilig morgenstund. Ser på været utover i uka..Blir litt sånn til og fra ser jeg. Men må bare motivere meg selv. Finne på ting og tang slik at jeg nyter hvert øyeblikk. Blir ikke sykkeltur i dag. Bildet jeg bruker “fant” jeg utenfor Hauge bruk. Jeg syklet Glommastien. Det ble et langt innlegg og fikk du ikke med deg det – så kan du finne det her: Glommastien rundt i Sarpsborg og Fredrikstad – virkelig flott tur! Anbefales..Har du fri/ferie så sett av dagen og kom deg på tur. Jeg brenner alltid for å komme meg ut et sted..Blir ingen langtur på sykkel i dag. Men blir en tur senere på dagen/kvelden..Tenkte at jeg setter av litt tid til hage i dag. Plen skal klippes, kanskje kjøpe noen nye blomster. Får se hva jeg finner. Kjører en liten tur på et plantesenter og tar en titt 🌺 

 

 

Bilde fra turen rundt – Glommastien

 

Jeg lever lenge på denne sykkelturen..Og tenkte at bakenden var vond i dag..Men det gikk helt greit! 🙂 Sola skinner – det er fri – det er ferie…Bare til å nyte max. #mandag #glommastien

 

 

Mandager er ikke alltid BLÅ…

 

12 kommentarer
    1. Det bildet av stolene var kult..litt robust og litt idyll på en gang 🙂 Syns du har vært flink til å finne på varierte “småting”i ferien.. kose seg selv om været ikke er tipptopp.. få litt forandring.. 🙂 Hadde nok kjent det i rompa om jeg hadde sykla et stykke jeg også..sykler veldig lite for tida..men har en sykkel med kurv 🙂 Kos deg med dagen videre..Klem <3

      1. Tusen takk, fint motiv…Lurer på om stadet blir brukt til litt selskaper nå. Selv om det var stengt. Kanskje det går an å låne hvis man skulle ha en fest eller noe..Ble fine farger. Rompa kan få hard medfart på sykkel helt klart. Ikke sykla mye jeg heller…Men noen turer til badestranda og litt her på Kråkerøy..
        Må prøve å finne på noe i dette ustabile været….Klem..

    2. Mandager er gull, ja – særlig når en har ferie…. jeg kooooser meg, selvom jeg har jobba i hagen idag…….. hmmm…. syns du var så sprek på den sykkelturen – så bra at du ikke fikk bak-problemer! Glad bilde det øverste…. klem <3

      1. Tusen takk, ja, lang tur og jeg sykla mye før jeg ble skadet…Så har jo nesten ikke syklet på 4,5 år..Så det var tøft..Men kom i mål…Deilig å jobbe i hagen…Det er kost 🙂 Fin kveld videre…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg