God morgen… i sola

 

God morgen der du er; på hytta eller på tur eller noe…jeg er jo hjemme i år! Men prøver å finne på noe allikevel. Her jeg bor er det jo bare å hoppe på en buss eller tog – så er man plutselig på vei…  dro avsted  Var akkurat det jeg gjorde i går..

 

Ok å gå her hjemme å pusle også..Men blir kjedelig i lengden og jeg har bare planer utvendig i år og det stopper opp på grunn av været. Ikke planlagt noe her inne…Nok å gjøre altså, men er ikke planen min for denne sommeren…Male litt her og der innvendig får jeg ta utover høsten. Jeg er utemenneske om sommeren…Hage og hus og dra på turer rundtomkring eller stranda eller også på litt shopping..Titte litt! 🙂 Spise en god lunsj og spise softis…Er ferie det for meg! 

 

 

Det trenger ikke å gå i rekordfort når man har ferie…Ta dagene som de kommer! 

 

 

Titte litt rundt seg og ta bilder..Lade batterier…La humla suse og vannet bruse!

 

 

Det er tirsdag og jeg har en plan for denne dagen! Så får jeg se hvordan det går…

 

 

Tunevannet i Sarpsborg. Var der en del før da eldste sønn var liten og vi bodde et sted mellom Fredrikstad og Sarpsborg. Fint sted å bade og hygge seg..Ligger bare noen hundre meter + fra Sarpsborg sentrum..Ingen som badet der i går, vannet så grumsete ut. Men det har jo vært sykt dårlig vær noen dager nå..Så jeg aner ingenting om vannkvaliteten i denne innsjøen for tiden..Men koselig plass å gå tur er det!  Du finner litt mer info om Tunevannet her: Wikipedia/Tunevannet 

 

Bildene her er fra Sarpsborg i går da..Ut på dagstur! Liker det jeg… #sarpsborg #tunevannet

 

Fin fin tirsdag 💜

8 kommentarer
    1. Koselige bilder fra en “ukjent” by for meg….. Ser fint ut der, ja! Kos deg med en ny dag – jeg er spent på hva du finner på! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg