dro avsted

 

God kveld…Den store varmen er ikke akkurat her denne uka heller. Litt småkaldt. Sitte hjemme og klø seg bak…Er ikke min greie..Så farta ut DEN døra! Greit å pusle littegrann noen timer på morgenen. Men ikke kan man ta en kaffe ute en gang denne “sommeren” – sitter inne med pledd og blogg og strikketøy og kaffe… Savner den kaffekoppen på trappa! Bildet over er fra gågata! Fint der..

 

 

Så “baby” dro avsted…til et sted..En by 🙂 

 

 

Jeg ville ikke så langt avgårde i dag..For det var et grusomt trist vær på morgenen. Det regnet og blåste…Så som jeg har sagt før. Det å være på tur er mest hyggelig en dag sola skinner…Men vet dere, etterhvert så skinte sola i Solbyen Sarpsborg.

 

Kjøpte meg noe mat på Egon i Sarpsborg. Kjempegodt rekesmørbrød og masse majones og til og med litt melon. Deilig var det! 💜

 

Tok bussen fra Fredrikstad tur/retur..koster jo ikke rart 25.- på appen..hver vei.Hvis du er lenger enn en time avgårde..Hvis ikke så kan du reise gratis hjemover. Jeg ble lenger enn en time. 

 

 

Tusla også innom Kulåsparken. Se litt her også: Kulåsparken sin facebooksideEn fin naturpark som det var godt å rusle i. Flott amfi der også, som blir brukt til konserter utendørs. Litt å se på synes jeg da! Tok ikke hele runden, det var også løyper rundtomkring. Jeg ville bare ta en titt. Flott sted og sarpinger koser seg veldig i denne parken 17. mai. Det er sted vi i Fredrikstad mangler. Et felles samlingssted! Så kanskje jeg tar turen dit en 17. mai eller på en konsert …en gang når normalen er tilbake…💙 #sarpsborg #by #utpåtur

 

 

Ha en flott mandagskveld! Det fortjener DU…

 

6 kommentarer
      1. Ble en koselig tur dette. Og mange fine butikker i gågata 🙂 hvis man vil shoppe. Jeg shoppet <3 Gøy…
        Og et digert senter som heter Storbyen. Der har dem alt…og en veldig flott møbelbutikk som heter Home and Cottage…Der ønsker jeg meg mye…. 🙂 klem….

    1. Flott 😀 Artig at du stakk av en tur og fikk litt nye impulser 🙂 Det er jo så mange muligheter i nær omkrets der du bor 🙂 Flott innlegg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg