God morgen / God Jul

Her fra i går..

 

Hei og fin morgen…

Håper dere har kontroll på ribbe og folk…Her blir  det skinkestek, hjemmelaget surkål og hjemmelaget rødvinsaus…Det er vår optimale jul. Ribbe hadde jeg alltid på 2. dag jul. I år har jeg ikke kjøpt ribbe.

Meen som dere vet så elsker jeg å være ute og trampe, men har vært syk en hel uke. Så lite med nye bilder til dere.

 Jeg bare elsker holmene her ute på Kråkerøy. Masse bruer og da er det enkelt å komme seg langt ute i havgapet uten båt…

Her er et lite paradis…..Randholmen og Tjeldholmen på Kråkerøy…

Jeg vet ikke om jeg rekker innom igjen i dag. Men ønsker alle sammen en vakker jul med sjelefred…….❤️❤️❤️

Men jeg titter innom og leser kommentarer….så ikke føl DEG ensom…..

Vi tar vare på hverandre, klem Solveig

P.S. Innlegg med postmannen kommer du til hvis du trykker øverst…

2 kommentarer
    1. Tusen takk, Kråkerøy med skjærgården er meget vakker. Masse holmer overalt….:-) så moro å dra på tur ved sjøen.God Jul 🎅🏻❤️🎅🏻❤️Klem Solveig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg