God morgen fra Solliv

Hei og God Morgen,

Rakk ikke være på bloggen i går jeg.

Var opptatt i det virkelige livet. Hele dagen gikk til gjøremål.

Først dro jeg på jobben. Så var det å hente mamma. Vi skulle i en begravelse. Min kusine, og mamma var tante. Kjørte til et sted utenfor Fredrikstad som heter Onsøy. Utrolig mange folk og et hav av blomster. Etterpå var det å kjøre mamma hjem. Ordne middag til henne. Ordne med tabletter, og rydde litt hjemme hos henne. Så hjem og skifte for meg. Turgåing og handling og da ble det kvelden og jeg var utslitt.

Og jeg våkner kl. 0700 i dag og det er vinter her hos Solliv. Utsikt fra stuevinduet mitt. Så jeg får se hva jeg gjør med dagen. Rengjøring blir det jo. Hører med. Tar et tak hver helg. Og mamma trengte diverse ting så jeg…Og det er Boligmesse i Fredrikstad. Alltid gøy å titte der.

Men får sjekke veiene og sånn for nå er det full vinter igjen…..

#blogg #vinter

 

8 kommentarer
    1. Ha en fin lørdag. Her blir det også litt vasking og husarbeid. Snøen laver ned, og de melder om glatte veier, så jeg tror jeg dropper bilkjøring.

    2. ja snøen kom tilbake til oss også i går,men jeg tror ikke det blir liggande i ukesvis :=)satt litt i drivhuset i dag etter en gåtur,der var det 20+ så jeg fikk fort varmen i meg igjen,ha en fin kveld da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg