God morgen…. Fra Solliv

God morgen.

Jeg tok en tur til byen etter litt rydding og sånn her hjemme. Det vanlige greiene. Må til…

Jeg drar jo ofte innom byen. Liker å se folk. Da det er lite folk her hjemme. Litt stusselig noen ganger. Men jeg drar aldri til byen for å shoppe. Det er lissom borte vekk. Jeg drar til byen for å tiite litt. For å spise noe. Og for å få gått turer. Jeg går jo turer hver dag og kan bli lei hvis jeg bare går i skogen. Så går litt sånn fort på kryss og tvers i byen. Stopper opp litt og tar bilder. Men stopper ikke overalt og tar bilder. For jeg går jo litt fort. Så da blir et dryss bilder fra et stoppested lissom. Slik som i går. Ved elva og torvet.

Shoppe er ikke min hobby 😀 og klær handler jeg veldig sjeldent.

Men i går gikk jeg innom en butikk for å se på noen kopper fra Greengate.

Falt for denne termokoppen fra Greengate. Fin å ha med ut i hagen med te eller kaffe. Bare pass på hvis du har små barn. Lokket kan løsne og det varme innholdet er meget farlig for små kropper. Jeg synes denne koppen var søt og praktisk. Hurra, jeg greide å shoppe 😀

dav
12 kommentarer
    1. Fin kopp som er kjekt å ha😊
      Det var nok lurt å kjøpe den.
      Det er ikke mye jeg handler heller. Det blir stort sett på en årlig utenlandstur jeg og ei venninne har.

      1. Prøvde den ute i går. Var kjekk 🌻holdt på varmen mens jeg vaska bil. Shoppe klær har jeg kommet bort fra. Men liker jo å se ok ut. Men finner aldri noe jeg har lyst på. Bare det som er dyrt 😀

    2. Fiiiin kopp ♥ Det er bra du unnet deg den, for den fortjener du ♥
      Jeg går også litt varierte løyper. Hvis ikke blir det for kjedelig og jeg ville funnet gode unnskyldninger til ikke å gå 🙂 Men får dessverre ikke gått hver dag. Misunner deg der. Flink du ♥
      Nyt søndagen og koppen ♥

      1. Tusen takk. Meget behagelig å drikke av. Både med og uten lokk. Mulig jeg kjøper en til for å ha på jobben. Ja viktig med variasjon. Hvis ikke går man trå. Så må vri hodet for å finne på nye steder 🧡ha en fin dag videre…

    3. Best å ikke “fly” i butikker men rusle rundt å kjenne litt på “livet “kan være fint 🙂 En og annen ting må man jo ha da..og koppen ser veldig fin ut <3 Klem

      1. Ikke sant… Men noe handel blir det jo… Men begrenset 😀helt greit.. Var ivrigere på shopping før… Liten interesse nå merker jeg.. Koppen var super.. Holder te varme lenge 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg