God morgen der ute – blå blå

 

God morgen! Stikker en liten tur innom her! Våkna altfor tidlig og fikk ikke sove noe mer! Etterhvert i dusjen og kjøre på jobb. Snart er det helg og ute er det 10 blå tenker jeg. Kaldt hele uka. Deilig på dagen, men det er kaldt på soverommet om natta. Sikkert derfor man våkner tidlig…Vinduet er igjen, men blir litt sånn råkaldt på et soverom! 

 

Så da sitter jeg med en diger kopp med kaffe! Dompap-koppen jeg fikk til jul og den er stor og raus! I går fikk jeg levert 3 digre poser med garn til dagsenteret. Garn jeg ikke bruker. Deilig altså, trenger jo ikke ligge her inne og fylle opp skapene. Jeg strikker lite, er ikke en slik type som strikker og strikker. Men som jeg har sagt før, jeg strikker for kosen og for å finne roen på kvelden. Det blir jo noe ut av det også, men jeg tenker aldri at jeg må få det ferdig eller stresse! Så derfor velger jeg garnet mitt med omhu! 

 

 

ikke helt rett horisont, men fint allikevel! Deilig å være på tur om dagen!

 

 

Ønsker deg en fin fin dag! Og så stikker jeg innom med lykken er senere i dag. Følg med følg med…… Lykken fra nr. 8 – finner du her: Lykken er: reiseminner (8) 

 

Snart er det helg…

14 kommentarer
    1. God morgen!
      Ja nå er det kaldt om natta på soverommet gitt. Trenger ikke ha vinduet oppe heller…. hehehe
      Her har det lavet ned med snø!

      Lag deg en fin dag 🙂

      klem

      1. Hehe, hender jo jeg glemmer å lukke vinduet! Og da våkner jeg med rim i barten…
        Har ingen varme på soverommet og da blir det råkaldt på denne tiden! Men men det er sol….Klem og fin dag.

    2. god morgen .Sov til 8 i dag eg ,om vinduet er oppe eller ikke har jeg ikke tenkt over i dag ,jeg åpner og mannen lukker :=) men kaldt er det ja .Mildere her i dag -2 ,det skal vist snø/sludde i helgen derfor vurderer jeg å brenne den hauen jeg ryddet i går ,tryggest å lage et så stort bål når det er snø ute med nedbør i vente :=)

      1. Tusen takk – deilig å sove til 0800 🙂 Da trengte du sikkert hvile! Jeg spratt opp alt for tidlig. Sånn er det noen ganger! Kos deg videre med dagen!

    3. Da er vi midt på dagen allerede. Er kaldt her også -9 – -10. litt for kaldt for meg. Idag har jeg isteden ryddet litt i papirer. Arkivert noe og kastet med hård hånd ellers.
      Nå litt lunsj og så tror jeg det blir en tur på syrommet.

      1. Veldig kaldt og skjønner at syrommet fikk besøk av deg i dag! Kjekt å rydde og ordne ja. Alltid noe å gjøre!
        Finn kveld til deg…

      1. Ja, det var tidlig..Men sånn går det jo når man sovner kl. 2000. Tusen takk – fin kveld til deg.
        Jeg la meg til vanlig tid kl. 2300..

    4. Kaldt kaldt… og jeg har i tillegg vinduet oppe….! Jaja, får leke at jeg er en viking! 🙂 godt å kunne gi bort ting man ikke bruker selv….! Og fine bilder, Solveig! Klemmer <3

      1. Det er kaldt..Vet du – alltid hatt vindu åpent jeg også! Men de siste par årene har jeg lukket det på vinterstid! Men blir helt råten luft altså…Du er viking – helt klart…Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg