God morgen…der du er..

Hei og god morgen…

Jeg er ikke på tur, men hjemme som vanlig. Jeg koser meg med noen fridager. Deilig. Det er jo det beste med påska, det å ha fri fra jobben. Har mange prosjekter her hjemme. Skal male og beise og olje utover våren. Men skal ikke gjøre dette i påska. Bare gå turer og slappe av. Pusle litt ute i hagen. Drikke kaffe og roe. Greite til om med å se på en påskekrim på tv i går. Det er lenge siden, jeg så på tv. Sikkert flere år siden. Ser aldri serier. Ser aldri på noe egentlig. Ser nyheter hvis jeg er inne kl. 1900. Og kanskje Norge Rundt på fredager. Det er nesten det eneste. Men i går så jeg på TV i over en time. Ny rekord. Koser meg egentlig ikke med det. Merka at jeg ble sliten i hodet…hehe…Jeg er ikke som andre mennesker. Jeg får rett og slett ikke energi av å glane på den kassa…Sitte på ipad er noe annet. Da er man mer aktiv….

 

Solliv er vel den eneste i landet som ikke ser serier….Hører alle si. Jeg skal hjem og se serie……Aldri sett en serie jeg…Nei, det orker jeg ikke….

P.S. Hang opp noen kuler i plommetreet mitt….tatt dem ner igjen asså. Var jo med i den konkurransen til Eva og måtte prøve flere varianter 🙂

#serie #godmorgen #kaffe

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. God morgen, eller formiddag blir det vel 😀 Ser vel ikke så mye serier her heller. Men har sett påskekrim faktisk. Og alle episodene i ett 😀 Men nå skal vi ut på tur, så får vi se om det blir noen bilder 😀 Ha en flott skjærtorsdag 🙂

      1. Herlig…skal tiite innom hos deg nå. Vært på tur i hele dag… Nei… Sitte å se serie orker jeg ikke… Men én påskekrim serie går jo ann 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg