God morgen 18. mai

..

Dagen derpå…

Jeg våkna tidlig som vanlig. Før 0700. Tidlig på 18. mai og det er jo lørdag. I dag regner det. Har planer om litt hage i dag. Fylle noen store kar med lecakuler og jord og etterhvert planter. Kjøpte 2 store murebøtter på Europris. Billige. Sønn min har boret hull i dem. Slik at det blir drenering. Så får se etterhvert hvordan været blir. Jeg gidder ikke styre med det i regnet. Haster ikke.

I går var det meget vakkert vær. Slappet av litt her hjemme på veranda før jeg senere dro til byen.

Mye båter langs brygga i Fredrikstad. Slik er det alltid på 17. mai.

STOR TRAFIKK LANGS KAI

Koser meg med kaffe og titter litt på blogger. Hyggelig 😀

Da ønsker jeg dere en fin morgen og fin 18. mai. Nyt den…

 

UTSIKT FRA KRÅKERØY BRU

 

14 kommentarer
    1. godt det var i dag regnet kom og ikke i dag :=) smart å plante i murerbøtte,da kan en ha litt da istedenfor mange småpotter som tørker fortere ut :=) og takk for koselig komentar på innlegget mitt i går,vi hadde en fin dag ja :=)

      1. Tusen takk. Disse her var store og rause. Tar bilde etterhvert… Kjekt å samle litt planter på et sted… Ikke ei lita krukke her og der.. Og ja det tørker fort.. 😀 Ønsker deg fortsatt en fin dag videre… Og ja igjen.. Flagg og fjell meget vakkert.

    2. En rolig og fin morgen skjønner jeg 😀 Synd at været har slått om, men godt at det var bra i går. 😀 Her er det 19 grader og sol i skrivende stund. Jeg har ikke vært veldig aktiv her inne de siste dager, men skummet såvidt innom. : D Ha en nydelig dag på alle måter. 🙂

      1. Tusen takk…
        Været slo plutselig om i går kveld eller natt. Kjøligere og grått nå.. Stille og rolig her.. Ja stille på deg.. Pauser du litt 😀 bra og roe ned litt… 😀🍏

    3. Masse flotte båter da, liker meg på land og kikke på båtene ute på sjøen jeg..:) Hagearbeid er vel koseligst med litt sol.. Ha en fin dag videre og klem fra Mjøndalen <3

      1. Mye trafikk ja. Jeg liker meg i båt også jeg da. Har ikke båt her. Men har jo på jobben. Hadde båt før da vi hadde hytte.
        Men nå er det mest å titte på båter.
        Ble greit vær nå.. Så pusler i hagen. 🌷🍒

    4. Det ble sent her på 17. mai, men ikke pga noe festligheter. Nei mer at jeg satt alt for lenge oppe, og da blir man trøtt dagen etter. Var regn og vått her i Oslo i går også, men i dag skinner sola igjen å det er varmt og godt 😊 Jeg er ferdig med alt hagearbeidet på en stund nå, men skal kjøpe noen sommerblomster å sette ute i bedet litt senere.

      1. Lett for å bli sent.. Men men må hygge seg også. Bra med planter hos deg nå da… Jeg skal kjøpe litt mer etterhvert.. Men dyrt så tar litt om gangen 🌻🌷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg