God mandag med en sol

Håper du har en fin dag.. Jeg skal straks gå en tur. Klippe plen etterpå tenker jeg. På den ene siden av huset. Det gror litt sånn i rykk og napp. Helt greit. Planta litt. Ikke så mye. Tar litt om gangen jeg. Det er jo kaldt om natta enda. Må være forsiktig. For planter er dyrt. Ja, alt med hage et jo dyrt. Pengene flyr. Jeg kjøper aldri mye. Og planter bare en blomst i en krukke. Slik som Margeritter her. De vokser og blir digre. Plant bare 1. Den blir fort stor og fyller hele krukka 😀

Fint i sola… Men kaldt når skyene kommer.. Men nå ut og trampe en tur 😀

 

4 planter i denne posen og nesten 300 kroner.. Alt for dyrt..

rhdr
14 kommentarer
    1. Beskjærer trær og hekk, men må inn og ha små pauser pga eksplosjon av pollen i varmen i dag. Nå skal jeg ut igjen for tredje gang..hehe.

        1. Nå er jeg ferdig med tujahekken, armene verker ( håndsaging), øynene klør, magen rumler. Men du verden så flink jeg føler meg 😁. En kopp kaffe, så skal jeg på matjakt på kjøkkenet.

    2. den rosa nelikken kan du bare la stå ute hele vinteren så kommer den igjen til neste år,jeg fikk en med en granne i fjor,den har doblet str i krukken i år,men klart den kommer nok ikke med blomster før litt ut på sommeren,kommer tidligere dei som blir drevne frem inne,men du kan også ha den i et blomsterbedd,den kommmer igjen der også :=) så da hvet du er det litt bedre når prisen er litt høy,att en kan ha blomstene flere år

      1. Tusen takk for tips. Ja for denne var dyr. Så fint den kommer igjen. Ikke bare bruk og kast. Blomster har blitt dyrt. Men det er så vakkert. Og så moro å pynte litt utenfor. Kjekt med din blomst da. Som du fikk fra naboen 😀

    3. Planter er veldig dyrt, og da jeg var på Hageland før helgen måtte jeg ut med litt over 1.000,- Det var 4 store Margeritter og 4 Myrt. I tillegg to store dekker med jord og nye balkongkasser. Hadde egentlig ikke råd, men så vil man ha det fint. Margeritter er jo aldri feil, uansett farge 😊

      1. Ikke sant 🌷er så vakkert med Margeritter. Fine. Men blomster har blitt fryktelig dyrt. Kanskje prøve å så mer selv neste år. Man har jo som du sier. Ikke penger til dette.. Men må ha allikevel. 🍒🌻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg