God lørdag i julestria

 

God morgen! Her sitter jeg med kaffe og leser litt! Lørdag sånn tidlig er en skikkelig fin stund synes jeg. Det er gull verdt. Liker at det er mørkt ute og rolig, kaffen er god og jeg drikker fra et deilig krus med “Dompap” på – elsker dette servise og håper jeg får flere deler av dette fra nissen i år! For et flott vær det var i går, sol og vindstille og helt nydelig. Elsker slike dager – det å være ute. For meg er det nesten som å sitte i fengsel de dagene jeg ikke kommer meg ut når det er sååå fint ute.

 

Er man på jobb så er det jo mørkt når man går hjem og det blir aldri det samme! Da sliter man litt for å være ærlig..Ikke ved å gå hjemover, men det å se ut og ikke være ute tidligere på ettermiddagen! I dag er det meldt litt gråvær og tåke, skal kjøre litt rundt med gaver Hus og hjem 

 

Og dette skipet med gull fant jeg også i går … et lite øyeblikk Du og du så vakkert motiv! 

 

 

 

 

 

 

Deilig å bruke litt av dagen å være på tur – for det er MEG helt klart! For meg er dette medisin og gjør kropp og sinn sterkere ❤️ 

 

GOD LØRDAG!

22 kommentarer

Siste innlegg