God kveld fra Solliv

Solliv har vært på tur..utrolig deilig vær. Deilig å være ute…gå…ha med mat og drikke.. Var på Randholmen. Er så deilig der. Store områder uten hytter. Kan kose seg og slappe av overalt. Hadde med et blad så leste litt og satt også og bare glana uti horisonten. Trenger ikke mer jeg…

 

Deilig å bare være til. Må ikke skje noe her. Finner hverdagslykken når jeg er ute sånn. Må ikke dra langt. Eller bruke masse penger.

Til og med do er det ute på holmen. Kjekt det da…vet aldri når man trenger sånt. Slippe å tisse i buskene..

Her ser vi litt av sundet over til Randholmen og Tjeldholmen. Går man over Randholmen kommer man til Tjeldholmen..

Avsluttet ettermiddagen med hjemmelaget pizza på veranda…jada det er deilig med fri…Saft altså, ikke drink….

6 kommentarer
    1. Flott å se at du koser deg både i marka og hjemme 😀 Sånn skal det være 🙂 Vært en liten kjøretur inn over grensa. Og der stoppa vi og handla litt i trailerbutikken 🙂 Spiste på hjemturen. Ha en fin kveld 😀

      1. Tusen takk. Ja greier det fint. Men liker jo å holde på litt innimellom. Men ikke hele tida… Men farte rundt for å finne på noe på kvelden gidder jeg ikke. Da er jeg trøtt 😀 Deilig ved sjøen.. Det gir ro og fred i sjela 😀

    2. Sånn gjør jeg også, rusler rundt alene , sitter og glaner på sjøen. Ikke i dag, for det var datter på besøk. Men vi satte oss ut i sommervarmen. Helt fantastisk vær jo. Naboene havnet i solsenger med lyserøde kropper, så jeg. Alle nyter roen og solen.

      1. Utrolig deilig.. Ved sjøen. Stille og rolig… Tusle rundt.. Nyte… Slappe av… KOSELIG med besøk hos deg da… Soling av kroppen har jeg ikke begynt på enda… Men deilig å ligge rett ut i en solseng 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg