Glad påsk! Fra Solliv

God ettermiddag…

Nei, skal ikke på påskeferie jeg. Men ønsker alle dere som kanskje ikke skal være innom bloggen i påska, God Påske. Jeg titter nok innom hver dag. Går påsketurer her på øya jeg. Hus og hytte i ett….som folk sier. Deilig det da….

 

Blir vel noen småturer rundt omkring….liker det jeg.

Men skal på jobb i morgen også og tannlegen…Så er lissom ikke ferie her enda.

Stikker innom etterpå igjen jeg. Holder på å lakkere dingser på badet. Alltid litt å pusle med. Kjøpte sånn sprayboks på Biltema i dag. Mye billigere enn å kjøpe nytt! Hadde mange farger / spraybokser med maling fra før. Men nå prøver jeg med sølv!

#påske #spraylakkering

 

6 kommentarer
    1. Så fin jakke du har!! Påske -gul og fin 🙂 Kos deg med lakkering. Her blir det litt besøk hit og dit, og litt sløving, litt middager ute og noe fjas med Kari 🙂

      1. Tusen takk… Vi skal litt rundt vi også. Spise litt ute.. Kanskje i Strømstad. Og kjøre og kjøpe softis hører med til påske 😀💚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg