Gatelangs i ei lita gate

 

Sånne små gater synes jeg er sjarmerende. Et lite sted som heter Nabbetorp. Små detaljer, fred og ro og masse sjarm! Så det blitt litt gatelangs på meg i går og en runde på Glommastien. Der jeg var fri som fuglen – og det er jo greit!

 

 

Bussholdeplassen

 

 

Mye å se…sjarm!

 

Så søt <3

 

Kreativt – alt blir fint med litt farger!

 

Fine karmer – lysegrønne

 

En eller annen utstilling. Men bøker og blader som er ute i vær og vind er ikke så lett å lese synes jeg. Hoppet over…

 

Lysegult hus – høy sjarm

 

 

På Glommastien – Fredrikstadbrua bak her!

 

 

Bare til å følge skilt – hvis man har lyst på en gåtur eller på sykkel. Lett å finne frem. Hvor egentlig start og mål er ikke godt å si. Men kjekt å gå fra Gamlebyen eller fra Lisleby på den andre sida. Eller rett og slett kjøre til Sellebakk, parkere bilen og gå til venstre eller høyre ved elva. Eller fra Sarpsborg – mange muligheter! Glommastien går langs elva…Ganske lang tur egentlig. Husker ikke eksakt nå..men et sted mellom 3 og 4 mil!Fin tur å sykle, litt langt å gå hele løypa. Jeg har ikke tatt frem sykkel enda. Synes det er litt kaldt fremdeles… Del 1 finner du her: fri som fuglen – del 1 

 

Søndagsturen del 2

18 kommentarer
    1. Utrolig flott på dine kanter av landet! Mye fint å se for en som aldri har vært der. Takk for to fine innlegg og flotte bilder + omvisning.

    2. Så fine bilder med fine detaljer☺. Jeg bor i nærheten av Glomma, ca 2 og en halv time lenger opp. Koser meg med bildene dine.

    3. Takk for to flotte innlegg med masse fine bilder.
      Skikkelig gøy og følge med deg på tur.
      Det er så nydelig vær om dagen og godt og komme seg ut.
      Idag hadde jeg nesten for mye klær på meg på tur.

      1. Tusen takk så hyggelig sagt. Det er flott å være ute på tur.
        Mye å se og mye å sanse og oppleve. Blir litt rikere etter en tur!
        Bra du fikk deg en fin tur da -selv om det var litt mye klær.
        Nå kan det være litt vanskelig med det å kle seg. Har med sekk jeg som regel og
        med en ekstra genser i tilfelle jeg skulle fryse. Man får varmen når man går! Fin kveld videre..

    4. Så koselig med slike bilder! Takk for at jeg fikk være med på turen. Du går jo mange turer, og har mange flotte bilder. Har lest meg opp litt, og skal lese litt mer. Blir en sånn felleskommentar her. 😉
      Kos deg videre på turene dine! 🙂

      1. Tusen takk for hyggelig kommentar. Deilig å være på tur og veldig gøy på litt andre steder. Nok å ta av her. Bare jeg som liker å gå rett ut den døra og ikke innom bilen først. Men får prøve noe nytt som jeg skrev – en gang i uka på en ny sti! Det gjør noe med min egen motivasjon! Fin kveld og klem…

    5. Jeg liker veldig godt å vandre på steder med sjarm slik som der du har gått.
      Jeg savner det veldig.
      Når det blir mer sommerlig har skal jeg blogge om steder her i min by.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg