Gåsunger

 

God lørdag, så sykt glad for denne altså!

 

 

I går da jeg var på årsmøtet i foreningen så fikk jeg gave for lang og tro tjeneste som tillitsvalgt! Se her også hvis du har lyst Årsmøte Vase fra Holmegaard 💜 Den var virkelig lekker..

 

 

Så i dag fylte jeg opp med tulipaner fra Rema og gåsunger som jeg plukket i skogen her nede! 🥰

 

Jeg elsker alt med glass…….Jeg er ikke så glad i verken gull eller sølv..Men liker glass i alle varianter! Det er min stil… 💜

 

Flott  vær her i dag, tatt noen bilder – men det får komme i neste innlegg tenker jeg!

 

10 kommentarer
      1. Takk, ja veldig fin vase. Det var midt i blinken 🥰
        Det er veldig tidlig, ting er snudd på hodet nå.
        Jeg har jo sett gåsunger siden før jul, høres ikke normalt ut altså..
        God klem og natti natt…💜

    1. God morgen. Så kos å kunne ta inn gåsunger allerede 🙂
      Godt å bli satt pris på i arbeidet man gjør. Og den vasen var flott.😍
      Fin søndag til deg..klem.

      1. God formiddag…Ja det er tidlig. Men vinteren er jo så rar nå..
        Vi hadde egentlig full vinter i slutten av november og nå mer vår ute.
        Kos deg masse med søndagen! Klem… 🙂

    2. det var en fin vase ja ,koslig å ha litt i den også ,jeg plukket blåbærlyng for litt siden ,nå står dei og blomstrer så fint med dei små lyserosa klokkene :=) her regner det ille i dag så jeg holder meg inne selv om mannen gikk en tur ,,blir middag i etasjen over og vi blir 8 voksne til bors

      1. Tusen takk, vasen helt nydelig og ordentlig vare det liker jeg.
        Jeg har vært ute nå, veldig sur vind her i dag. Morsomt å plukke med seg noe utenfra.
        Tulipanene er flotte i dag, tatt til seg vann! Så nå strutter de sammen med kvister av gåsunger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg