Årsmøte

 

God kveld i stua, vært på årsmøte i kveld jeg..Gode snitter…Smakte så deilig. 

 

Fikk bonger også, to stykk..Jeg kjørte bil og hentet ut en øl uten alkohol og ga bort den andre bongen. Dårlig lyd så var lite jeg hørte fra talerstolen denne gangen..Det var noe galt med systemet, men har alt skriftlig så får heller lese meg opp siden. 

 

Jeg har vært plass-tillitsvalgt i mange år, men ga meg i sommer..Så fikk invitasjon, det var hyggelig..Gave vanket også..Det skal jeg vise frem i en annet innlegg! 

 

Hadde med naboen og en annen Kråkerøybeboer hjemover..Jeg hadde bil med meg og helt greit det! 🥰 Hyggelig å være til hjelp..Det var flere enn meg som ville rekke 2. omgang av kampen..Manchester City mot Arsenal! 

 

 

O S S 🥰

 

 

Etterpå var det underholdning, veldig dyktig kar – spilte fine låter…salen var med! 💛

14 kommentarer
    1. Greit med årsmøter – men dumt det med lyden… papirform og lese i etterkant er bra det også ja 🙂 Å sitte på verv en periode er bare hyggelig – og kunne gi seg når man føler for det er fint, bare der er noen som vil ta over 🙂

      God lørdag til deg ! klem

      1. God morgen…jeg har sittet i mange perioder. Men nå hadde jeg ikke mer å gi rett og slett…….
        En tid for alt..Nå håper jeg det finnes andre dyktige mennesker der ute, som tør å stå i det! 🙂
        God fin dag videre…Klem.

    2. Hørtes ut som et veldig hyggelig årsmøte. Jeg var tillitsvalgt for min avdeling på jobben, og jeg husker godt hvor hyggelig det var. Nå er den tiden over, men skal på årsmøte til uke i Revmatikerforeningen. De er ute etter folk i styre, og jeg har tenkt litt på om jeg skal melde min interesse. Skal tenke litt til innen jeg bestemmer meg. Ha en fortsatt fin lørdag, klem 🤗

      1. Takk takk, veldig koselig på årsmøte. Det var for alle medlemmene da, så var utrolig mange mennesker der.
        Et digert rom, var smekkfullt…Gøy at du vil prøve deg da. Det blir en fin utfordring nå som du er pensjonist.
        Kos deg masse med kvelden..

    3. Fint å være med på slike møter, men leit du ikke fikk hørt godt. Fint du har det skriftlig ihvertfall 🙂
      God mat ser det ut til ja ☺️
      God lørdagskveld! Klem ❤️

      1. Tusen takk, det høytaleranlegget var veldig dårlig. Tror ikke folk som satt bak i salen hørte noen ting.
        Jeg satt foran, dessverre hørte jeg ikke noe der heller.
        Men de kom vel for det sosiale vil jeg tro.
        Snittene var nydelige…vin + øl til de som ville ha det.
        God kveld i stua, klem 💚

      1. Snitter er godt og det er veldig lenge siden jeg har spist. Smakte så bra..
        Snitter i jula, det var smart. Lur ide.. 🙂
        Møtet ble ikke kjedelig, flott underholdning og mange å prate med 🥰 klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg