Gåskolen del 9 – jeg har kåret 3 flotte vinnere – giveaways

 

God kveld i stua. På gåskolen del 7. Så hadde jeg en liten premie til 3 personer som står på, og liker denne gåskolen. Det varmer veldig. Du finner gåskolen 7 HER VINNERE ER:

 

Nr. 1: Fruens Vilje – Fantastiske turer og du viser med hele deg at du går og er glad i denne skolen. Gratulerer! <3

 

Nr. 1: Monairens – Din iver og kveldsturen i går! Er verdt 1. premien. Takk for all linking og framsnakking av skolen. Gratulerer! <3

 

Nr. 1: Utifriluft – Alle dine turer og flotte bilder viser at du er en gåer med hele deg. Takk. Takk for linking og framsnakking av gåskolen. Gratulerer! <3

 

Gratulerer til 3 flotte vinnere. Send meg navn og adresse på min mail:  [email protected] så sender jeg litt premie i posten 🙂 

 

Ønsker dere en flott kveld og følg med utover…Så kanskje akkurat DU er vinneren neste gang! Gåskolen er ikke slutt. Og gåskolen tar ikke helg 🙂 Gåskolen 8 finner du HER 

 

VI GÅES – FORTSETT Å GÅ. HUSK DU SKAL GÅ LITT HVER DAG!

 

 

 

8 kommentarer
    1. Ååå… Så moro!! Det hadde jeg aldri trodd. Nå er det bare å fortsette . Ut på tur , aldri sur😁
      TUSEN TAKK for premie, oppmuntring og alle tiders gå-skole❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg