Gamlebyen leverte i dag

 

God kvelden…

 

Det var ikke så varmt at jeg gikk rundt i HAWAISKJORTA MI Men det var greit vær til å sitte ute med en kaffe! Og da nytes det max..

 

 

Grunnleggeren av Fredrikstad.

 

 

Julehuset har åpent i helgene!

 

 

Koselig liten julebutikk ❤️

 

 

 

 

Liv og røre og toget tøffer rundt i Gamlebyen! 

 

 

Folk kosa seg i litt solstråler på Magenta – tidligere her Cafe Magenta Dett ble kaffe og kokosbolle på Solliv…💚 Bildet her tok jeg da jeg gikk videre på min ferd.

 

 

SOLLIV PÅ TUR I GAMLEBYEN 

 

 

16 kommentarer
      1. I morgen er det meldt 15 grader. Blir nydelig, da må man i hvertfall nyte kaffen ute..
        Ja, var ganske ok her i dag..Men så skyet det til og ble kaldt igjen.

      1. Tusen takk, ja koselig i Gamlebyen året rundt og i dag var det masse folk der. Det liker jeg godt.
        Det gjør seg med litt liv og røre..Morsomt..
        Klemmer…

    1. Herlig søndag!🤩👌🏻
      God blanding av både jul og vår.😍🌱🌸
      Du bor i en flott by.🤗👌🏻

      1. Takk, her er det mange muligheter og Gamlebyen vår er så koselig..
        Moro med en julebutikk..Mange elsker jo jul hele året.Jeg liker den best i desember.

    2. veldig koselig i gamlebyen ,da vi var der regnet det faktisk ,og det var kvelden så det meste var stengt,en buttikk derimot hadde åpent lengre og der var det mye spennende om en ville kjøpe en gave utenom det vanlige :=)

    3. Så koselig i Gamlebyen! Jeg har aldri vært der, men i august skal jeg være med som leder på speiderleir på Hvaler, så kanskje anlednigen byr seg. Fint å se vårbilder, for her ligger vi ganske langt etter. 🙂 Rart å se nisser på denne tiden, men skjønte det når du skrev at dere har et julehus. 😀 Ønsker deg en flott mandag i finværet! 😀

      1. Veldig deilig med vår og i dag sommer nesten..Utrolig kjekt.
        Så artig at du skal til Hvaler da, der er det flott..Og dere får sikkert til en tur innom Gamlebyen også. Fint der.
        Ja, vi hadde et julehus tidligere, det var større. Men så forsvant det. Og nå har en fyr startet et nytt julehus, bitte lite. Men er koselig.
        Åpent i helger og ferier. Kos deg med kvelden.. 🙂

    4. Det var nok litt kjøligere i går ja, men i dag er sola tilbake med mange deilige varmegrader. Hmm, den julebutikken bare MÅ jeg besøke neste gang jeg er nedover 🎅🤶 Jeg tror vi satt oss ned å spise på akkurat den restauranten, koselig der. Ha en fortsatt fin mandag, klem 🤗

      1. I dag har det vært nydelig sommervær. Så deilig.
        Ja, Magenta er så koselig. Så kommer dere tilbake så vet dere hvor dere skal spise, og julehuset ligger 15 meter unna.
        Det er ikke stort, men det er koselig å titte innom..Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg