gamle lomper blir som nye

 

Jeg driver jo å bruker opp disse gamle lompene! Smøreost-rester fra kaka jeg lagde til påske og noen biter med røkt laks! I går hadde jeg lomper til middag. Du finner det her: jeg fant jeg fant i kjøleskapet Slik at ingenting går til spille. Fort gjort å hive gamle lomper egentlig, men må bare lage noe nytt. Ikke noe nytt triks dette altså. Og skulle sikkert vært fylt med dill og skåret opp annerledes. Det var ikke det som var poenget mitt. Poenget var å bruker rester….Ikke lage de kuleste bildene…….

 

 

 

Synes det smakte godt jeg og borte ble det her i huset! Det er tre kokker her i huset, men akkurat for tiden er det vel bare en aktiv…..

 

Fin lørdag ønskes deg!

4 kommentarer
      1. Smakte kjempegodt og enkelt å bruke disse lompene…Viktig å spise opp det man kjøper.
        Den dyrets maten er den som går i søpla…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg