jeg fant jeg fant i kjøleskapet

 

Dette ble middagen i dag! Et par gamle lomper fra her om dagen!

 

Tomatpure smøres utover.

 

Rester fra middagen i går. Potet, gulrot, stekt rødløk.

 

Kylling er kjekt å ha liggende.

 

Revet ost.

 

 

 

Inn i ovnen på 220 grader i 10 minutter. Ble et godt måltid for meg som er hjemme alene i kveld..Blir ikke sulten sammen med en brødboks jeg altså….og en god rødvin finner du her: Trenger du tips til en god rødvin? (1) 

 

 

 

Det enkle er ofte det best i grunn!

4 kommentarer
    1. Så kjekt å få brukt opp rester. Det såg godt ut.
      Sulter ikke ved siden av brødboksen du nei.
      God lørdag til deg. Nå har jeg stekt Vaniljehorn. Får besøk av datter og barnebarn. Samling på verandaen.

      1. Greit å ha kontroll på det man har i kjøleskapet! Nei, sulte slik bør man ikke gjøre…
        Så deilig med baksten din i dag da…Topp. Kost med besøk hos deg og ha en fin aften! Påskeklem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg