Fyller på med litt energi

Hei,

Som dere leste i går, så var jeg helt utladet etter bloggtreffet. Se HER

I dag var jeg innom en butikk for å sende et brev. Måtte ha et frimerke. Så da gikk gjennom for å finne noe å drikke på som ga meg litt energi.

 

Denne ble med meg hjem. Var faktisk god. Lett å drikke. Ikke sukker og ikke kalorier. Denne var med ananas og kostet 28,90. Heter Nocco Caribbean. Hadde flere forskjellige smaker. Eple, jordbær/rabarbra blant annet. Skal tilføre kroppen aminosyrer og mineraler. Jeg tenkte det var verdt et forsøk. Kjøpte den ene her jeg og drakk en halv boks. God smak var det jaggu..

 

Bildet tok jeg på en hjemmeside til noe treningsgreier. For jeg ville lese meg opp litt. Drikker nesten bare vann jeg. Utenom, melk til frokost. Og 2-3 kaffekopper på dagtid og te til kvelden. Så greit å teste og det tok jeg meg råd til 🙂

Ønsker deg en fin ettermiddag med energi….

12 kommentarer
    1. Jeg smakte denne for en tid tilbake selv, men jeg likte den ikke så veldig godt. Kanskje jeg hadde likt bedre en av de andre smakene 🙂
      Jeg pleier av og til å ha meg en redbull når jeg har hodepine. Den hjelper mot det, men jeg er ikke så glad i den smaken heller. Men så lenge den hjelper mot hodepine så blir det jo medisin 🙂
      Vann er jo bra da. Jeg drikker mye vann, men det må være iskaldt, ellers klarer jeg det ikke. Og så drikker jeg juice en gang i blant 🙂
      Cola uten sukker er en favoritt, men jeg har kuttet kraftig ned på det. Sunnest med vann ♥ Håper du føler deg litt bedre nå ♥

      1. Jeg drikker masse vann hele dagen. Men i dag måtte jeg ha noe annet. Jeg likte den godt, frisk. Søte drikker er jeg ikke glad i. Skal kjøpe den mer jeg. Cola Zero kunne jeg ta en gang i blant i helga, men Cola uten sukker liker jeg ikke så godt. Dessuten orker jeg ikke så mye Aspartam. Føler jeg får leddsmerter av det….Juice drikker jeg aldri. Det har jeg aldri likt. Hehe, smaken er forskjellig du 🙂 tusen takk er litt bedre, men hulrom i hodet. Jeg kan se telefon ringe, men hører den ikke. Jeg hører en lyd bak i hodet, men skjønner ikke at det er telefonen….

    2. Håper energien kommer krypende tilbake 😀 Men det er jeg sikker på 😀 Drikker litt brus på kveldene, eventyrbrus (eller rødbrus som vi sa i gamle dager…..) 😀

      1. Tusen takk, det gjør den. Det er det hørselgreiene vet du..tar noen dager. Pluss at jeg nå har fått sånn hulrom i hodet. Hører ikke hvor lyden kommer fra. Hører lyd. Men hører den bak i hodet…ekkelt.

      1. Tusen takk, jeg likte den kjempegodt. Ikke søt, men frisk og god. Skal absolutt kjøpe mer av. Men om dette virker eller ikke vet jeg jo ikke….:) Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg