Hva gjør man de dagene man ikke har det så greit

Nedturen måtte komme. Det å høre, lytte, være til stede. Tapper energi. Triste greier. I dag har jeg hatt en drittdårlig dag. Dårlig hørsel, dotter i ørene. Og temmelig utmattet. Hørte nesten ingen ting på jobben. Det smalt i øra på morgenen. Litt sånn hulrom. Når man er forkjølet på en måte, hul og tett. Du hører litt lyd, men hører ikke hvor lyden kommer fra. Det er så kjipt at man håper bare kvelden kommer og man er i fin form på morgenen igjen…

 

 

Jeg måtte finne energi nå i kveld. Ble lang hvil på sofaen etter jobb i dag. Jeg er ikke i vater enda.

 

Jeg var innom naboen og prata litt. Hørsel var ikke god nei…

 

 

Jeg gikk tur og plukket markblomster. Det er vakkert og sommer.

 

 

Samme bukett bare i litt forskjellige vinkler. Fantastisk vakkert synes jeg da, elsker jo blomster.

Så nå blir det å rydde litt her og lese litt kanskje. Ikke noe komplisert. Bare litt blader. Koke meg te og sånn.

DA HÅPER JEG PÅ EN BEDRE DAG I MORGEN..

 

22 kommentarer
    1. Krysser fingre og tær for at du er bedre i morgen. Ikke lett når man blir sliten på den måten. Nyt kvelden med duft av herlige blomster, med ro og fred. Klemsiklem 🙂

      1. Tusen takk, det hørselgreiene er noe dritt ja. Det som andre tar som selvfølge må jeg bruke enormt masse krefter på. Det kommer alltid nedturer etter det sosiale. sånn er det bare. Men jeg ønsker å ha et liv jeg også. Være sammen med andre mennesker 🙂 jeg liker det så godt…Men er nok bedre i morgen..:)

      1. Tusen takk, får håpe det hjelper i morgen. Det er sånn det er å høre dårlig. Det tapper energi…
        Bukett var nydelig, mange slag. sikkert 8 – 10 sorter.

    2. Kjipt! Men ser ut som dere har hatt et flott treff. Jeg var i Danmark fra torsdag til lørdag – og har ligge rett ut siden! Skal snart legge meg nå, og håper (nok en gang) på en bedre dag i morra…

    3. Så leit at det skal koste så mye å være sosial og ha det kjekt 🙁 Men håper at du får kommet deg raskt igjen, uten at dette skal drøye så lenge.
      Selv om jeg ikke sliter med hørselen, så ser jeg problemstillingen veldig godt, og konsekvensene blir like tøffe for deg med dine utfordringer som for meg med mine.
      God klem til deg ♥

      1. Tusen takk, triste greier med sykdom. Kan være litt like på en rar måte. Men jeg får jo ladet meg igjen da, men tar noen dager. Men hørsel er svak i dag også. Hører ikke hvor lyden kommer fra selvom jeg snakker med et menneske rett foran meg så høres det ut som vedkommende står bak meg….klemmer herfra.

    4. Håper dagen i dag er bedre. Leit at det skal være sånn etter å ha vært litt sosial. Slitsomt når hørsla svikter. Ønsker deg en god dag, og uke! 🙂

    5. Skjønner jo at det koster litt ekstra å være sosial når en må anstrenge seg for å høre. Vi koste oss i alle fall på bloggertreff! Håper nedturen går fort over! 🙂

      1. TUSEN TAKK, er bedre i dag. Har hatt 2 kjempedårlige dager…Men går bedre for hver time 🙂 Klem. Det var utrolig hyggelig synes jeg også, det treffet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg