Frokosten det

 

God morgen…

 

Her om dagen ble det omelett til frokost! Sønn min braset med egg, potet og paprika og løk og ost + den Vikingpølsa jeg kjøpte i Oslo! Smakte godt dette..Greit når det er flere som har lyst til å jobbe litt på kjøkkenet..og ikke bare EN KOKK! 🥰

 

Mat må man ha….og jeg liker variasjon Var lei brødmat I hverdagen blir det det litt hamsterhjul i matveien her på morgenen..knekkebrød i sekken og spiser på jobben..Rekker ikke kose meg med mat da! 

 

I går ble jeg sittende å se en film, varte leeenge så hele kvelden gikk. Vi hadde pizza, både det og den filmen kommer i neste innlegg! Filmen kan jeg virkelig anbefale..Pizzaen også, hehe…Så det er bare til å henge med her utover! 

 

 

 

GOD ROMJUL

22 kommentarer
    1. Omelett er aldri feil, og jeg har det nok mest som middag med litt salat ved siden av 😉 Da bruker jeg det jeg har i kjøleskapet, og har jeg bacon i fryseren så skjærer jeg opp det i terninger 😋 Ha en fortsatt fin onsdag, klem 🤗

      1. Ja, deilig til lunsj og middag også det..For det er ganske så mektig..
        Så blir alltid noe igjen her til kvelds på brødskiva..Smaker!
        God kveld til deg <3 klem..

    2. Kjekt med litt hjelp på kjøkkenet 🙂 Vi har ofte egg i en eller annen form til kveldsmat vi..må jo ha litt proteiner 🙂 Mulig det blir pizza her på nyttårsaften..men tar det litt “på sparket”… Romjulsklem fra Mjøndalen <3

      1. Pizza er deilig, særlig de man mekker selv..
        Ja, godt det er flere som gidder å legge inn litt innsats på kjøkkenet..
        Klem fra meg <3

    3. Det er godt med litt variasjon i kosten og det kan fort bli litt i meste laget med julemat.🎄😅
      Omelett er godt og enda bedre når man er flere om å kokkelere på kjøkkenet.🥰
      Kos deg masse i romjula.🎄🌟🎄

    4. Omelett er deilig – det har jeg til middag innimellom, hihi….! Filmer kan være ok – så en Bridget Jones film tidligere i jula, ellers er det uhyre sjelden at jeg orker lissom…. Klem <3

      1. Ja, noen bruker det til middag….og noen til frokost..Omelett kan brukes hele dagen tenker jeg.
        Mye mat og mye proteiner, så smaker godt det…
        Ser sjelden på film jeg også, men denne fenget..God klem vennen..<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg