Var lei brødmat

 

I går var jeg lei brødmat her i huset og også ferdigkjøpte rundstykker. Godt en gang i blant, men ikke en stor høydare synes jeg. Det er jo ikke brød hele dagen da, vi spiser middag hver dag her eller der. Men frokost og kveldsmat blir som regel en brødskive eller to..Så jeg googlet og fant en oppskrift på fine rundstykker. Grovt mel hadde jeg ikke i huset…

 

Ble populært dette, og oppskriften var på 20 rundstykker..Ikke mange igjen i dag! Godt med ekte smør i dem, så ble veldig saftige! Masse deilig kjøttpålegg er det her i huset og med majones og sylteagurk så hadde man et godt måltid! Så poenget mitt med dette: En liten innsats på kjøkkenet gir pluss i boka her hjemme og glade folk! Forandring fryder alltid…….

 

 

Til kvelds ble det et glass med øl uten alkohol..Juleøl. Forandring her også, bytte ut tekoppen med et glass ØL!

 

GOD ROMJUL

28 kommentarer

Siste innlegg