Fredag…

 

Ønsker dere en fin dag! Her er tåke. Virker tykk som grøt. Håper det ikke er 0 grader. Da kan det være litt glatt. Har ikke sjekket temp. og vært ute. Har bare gått fra senga og ut til kaffemaskin og tilbake til senga! Vi har hatt strålende vær noen dager nå…deilig…I går var det rett og slett nydelig å være ute og gå. Etter den berømmelige turen til Rusta 🙂 Hvor ALLE var. Virket ikke som det var et eneste menneske på jobb i går 🙂 Men er nok mange pensjonister som farter..pluss alle som skulle handle inn til Halloween..Hos meg kom det ingen. Det er ikke mange små barn her på feltet lenger. Men vet jo aldri om det kommer fra andre felt! Satt der med godteri jeg da….Det er pakket bort! 

 

Får se hva jeg rekker, men har planer om ny gåskolen i kveld eller morgen. Så får følge med. Fredag er litt hektisk. Skal på jobb hele dagen. Handle litt sjøl og gå vet dere…Men gåskolen 12 finner du her så lenge. Sjekk den blå linken en time ekstra 

 

Ha en kjekk dag videre…

14 kommentarer
    1. Du er tidlig oppe, du og.
      Jeg liker tåke. Det er så vakkert. trolsk.
      Har fri i dag Kanskje fotografere tåke?
      Ha en fin dag

    2. God morgen…Her våkner jeg 0600 så god tid før jeg skal i dusjen..Tåke gir flotte bilder! Så kos deg med fridagen og se hva du får “fanget” av tåkebilder…:) Kos deg og nyt dagen <3

    3. Vakkert bilde 🙂 Var tåke her før i dag også..litt fint, men mest glad i sol og blå himmel.. Du får kose deg med kvelden og gåtur og andre sysler 🙂 Blir nok å se på tv mens vi spiser kveldsmat her.. brødskiver og te i dag..litt ektra kosemat i morgen :)) Fredagsklem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg