Fredag den 13. januar

 

Hei på dere alle fine lesere…

 

I dag…fredag den 13. – sånn er det jo innimellom. Vi har fredager hver måned og datoen den 13. en gang i måneden. Noen måneder i året så havner de i hop…Og er man overtroisk da så gjør hjertet et ekstra hopp på veien! 

 

Bidet er et arkivbilde fra i januar i fjor – meg og brygga til pappa..På stedet jeg elsker! Der jeg vokste opp..Men som vi flyttet fra, men men brygga til pappa er der enda…Jeg har ikke båt, men elsker jo sjø og hav..Men det å kjøpe båt er ikke det jeg sparer mest til! Jeg jobber jo også med båter hver eneste dag..Så mye båt og sjø og sånt i livet mitt! 🥰

 

Men hva sies det om fredag den 13. – WIKIPEDIA stikk innom på den blå linken så ser du dette nettstedet skriver om! 

 

Nå er det kaffe i en Mummikopp Hus og hjem på den blå linken så ser du nyheter fra Mummi.  Vel, hva skal jeg gjøre i dag..Skal i hvert fall ut og gå en tur! Det hører alltid med…Jeg er glad i å være ute..Det regner her hos oss i dag, denne fredagen den 13. januar! Det er jo litt lykke, for det kunne kommet snø…!

 

Ønsker deg en fin formiddag og dagene blir lenger og lenger..Det er lysere om ettermiddagen når jeg går hjem fra jobben nå! Deilig..GOD FREDAG LESERE! 🌻

23 kommentarer
    1. GOd morgen!
      Lysere dag for dag! Her er det litt frost igjen… men heller ikke snø 😀
      Fredag den 13 ja…
      Lag deg en fin fin dag – og god tur ute – selv om det er regn 🙂 klem

    2. Hihi, ja det er ihvertfall lett å skylde på fredag den 13. om det skulle skje et uhell. Her kommer det våt snø og glatt på veiene, så best å kjøre forsiktig. 🍀🤞 Jeg kjører junior til skolen, og passer på å gå tur når jeg først er i sentrum, – mange fine sånn ca 2,5 km lange runder der. God tur til deg idag! 🤗

      1. Høres ut som en god plan..Du får ta det pent på veien og gå forsiktig..
        Snø og glatt er man varsom med…
        Her har jeg tatt rengjøringen og ikke kommet på tur enda, men straks 🙂
        Fin ettermiddag og kveld… 🥰 etterhvert..

    3. Frykter ikke fredag den 13 for det er lykkedag for meg. Her er det regn og speil is på veien. Treningsrommet er vasket og ryddet, og i går tok vi første økt. Føler blir nok en økt i morgen også. God helg til deg.

      1. Regn og speil is ikke noen høydare nei, bra dere kan trene inne. Det er godt og det gir energi..
        Jeg liker ikke svarte katter og kumlokk og stiger…Liker ikke fredag den 13 heller..Men men…
        Men jeg har spilt på Eurojackpot…
        God fin fredag og klem fra meg….nyt dagen og helgen!

    4. ja du sparer du til båt og hytte ,jeg ønsker meg en liten leilighet i fremtiden om jeg blir igjen alene først:=) i dag har vi hatt nydelig blå himmel og jammen såg jeg sola også ,vi måtte en turr til Volda og der på veien såg jeg sola et øyeblikk ,herlig :=)

      1. God kveld, jeg sparer ikke til båt..men en liten skogshytte hadde jeg ønsket meg.
        Så får se, alt har jo blitt så dyrt nå..Men uansett viktig å spare. Og en liten leilighet er nok lurt
        å tenke på ja. Siden det er odel og sånn hos dere.
        Herlig at du fikk se sola da, her har det regnet stort sett i hele dag. Og har det ikke regnet har det vært gråvær.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg