Fra heimen

 

Dere husker at jeg var på marked på fredag og handlet en Englevase. Du finner det her: jeg har handlet på markedet Den var så fin og jeg plukket litt lyng til å pynte med den med også. Glasset i samme farge hadde jeg fra før. Det er kjøpt her i Fredrikstad fra en annen kunstner.

 

Den lille blå koppen er Glasshytta tror jeg. Skal ikke si 100 % for jeg hatt den så lenge og fikk den til jul en gang. Men mener den er kjøpt i Glasshytta i Gamlebyen. Isbjørnen har jeg også fått i gave en gang! Den er fra Hadeland Glassverk. Og fatet er kjøpt på loppis. Da var det litt oppdatering om litt interiør denne søndagskvelden! Elsker den nye Englevasen, den finnes i flere nydelige farger! 

 

#interiør #kunst #hadeland #stinehoffkunstglass #glasshytta #glass

14 kommentarer

Siste innlegg