jeg har handlet på markedet

 

Jeg ruslet rett inn i en Kunst- og håndverksmesse i går. Dette er i Oslo og ved Domkirken. Jeg visste ikke noe om det og ble kjempeglad. Her var det så mye fint. Stoffer, smykker, keramikk og glasskunst og masse mer. Det var boder overalt og man kunne gått dit og kikket i timesvis og handlet veldig mye. Jeg reiste jo med tog så orker ikke handle store ting. Men du verden så mye fint. Aldri har jeg sett et slikt marked før!

 

 

Gratis inngang, men hender må sprites. 

 

 

Reklamebannere

 

 

Jeg handlet en liten vase formet som en engel og et grønt glasshjerte. Har to slike glasshjerter fra før. De henger i et vindu i stua. De ble kjøpt på “Tusen Knas” her i Fredrikstad. Finner ikke dette stedet lenger.

 

Men altså jeg handlet fra Stine Hoff. Hun holder til i Bergen. Kommer jeg over mer fra hennes kunst, kommer jeg til å kjøpe. For dette var lekkert…Glasshjertet har jeg hengt i kjøkkenvinduet 💚

 

 

 

 

 

 

Du finner Stine Hoff: HER 

 

 

Dette gjorde meg lykkelig!

 

 

12 kommentarer
    1. Så flott det hjertet du kjøpte. Måtte innom nettsiden å se. Mye fint. Kunne ha tenkt meg en engel, men så har jeg tatt synstest og valgt ut nye briller og solbriller, og det var ikke billig. Trengte nytt da det var gått tre år. Likeså nettthandla jeg bukse og genser på Famme. Orker ikke butikkrunder og stå i prøverom. Blir bare svett av det.Ha en fin lørdag. Klem

      1. Nettsiden var utrolig flott, så mye fint. Så ikke dette på markedet. Det var mest glass, englevaser og hjerter.
        Pengene går og man må jo spare. Jeg sparer hver måned og det som er igjen koser jeg meg med….
        Og bruker lite penger på hverdagen. Det hjalp veldig for min økonomi da ungene flyttet hjemmefra.
        Gøy å netthandle da, slitsomt å fly i butikker.
        Klem…

      1. Tusen takk, ja – jeg ble superglad og dette var nydelig.
        Tenk å pynte et bord og ha mange av disse englevasene i forskjellige farger!

        Må nok bestille meg flere fra hjemmesiden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg