Fra hårføner til iskrem

 

God kvelden! 

 

Her går det unna, fra føner til Iskrem…

 

Sykla lit rundt omkring etter jobben i dag..Trengte litt forskjellig! Så da er det jo enkelt med sykkel, slipper å lete etter parkering! Og jeg dro jo rett fra jobb! Ballongene var fra en annen butikkåpning! Men var også innom en ganske ny matbutikk ikke så langt fra der jeg jobber! 

 

Tenker litt at ting går i ring – nå koster faktisk kroneis nesten en krone igjen! Ikke så langt unna i hvert fall..Synes det var billig..Kjøpte ikke da, da hadde det blitt suppe før jeg var her hjemme! Har jo ikke så kort vei til og fra jobb! Skjønner jo at folk kjøper med seg noen pakker hjem da! Smaker alltid….🍦med en is! Ja, hvorfor ikke? 

 

Ellers så venter jeg på Sommerhytta nå, det nærmer seg slutt! Spennende…Så utrolig mange hyggelige folk med i år! Litt her også Sommerhytta 🏠 Føler jo at jeg er kjent på stedet! Sånt er gøy! 

 

Sette på litt tevann her og rigge meg klar! 

 

🏠

 

14 kommentarer
    1. Kroneis er bare et navn og sier heller lite om prisen. Men det blir noen slike i løpet av sommeren. Deilig med noen dager med normale grader ute og regn. Man kan jo puste uten at man svetter. Aner ikke hva det blir til på lørdag venter svar fra Kongsberg, litt kultur i Oslo blir det nok. Tiden strekker ikke til. Men det er vel på tide med litt kveldsmat. Ha en fin kveld.

      1. Fin temp om dagen når man kan være ute uten å dampe bort. Is smaker alltid..
        Jeg liker godt sånn rundt 20. Det holder for meg. Men vind er jeg ikke glad i, i går var den heftig.
        Håper du finner ut om planene for helgen. Tida går og du er jo aktiv med mange ting. Ha en fin kveld!

    2. Veldig moro å følge med på Sommerhytta iår! 🥰 Så kjekt med sykkel på handletur, og skal du ha med deg endel så kan du bruke sekk. Finnes jo sykkelvesker å få tak i også. Her har flere butikker 6-pk med Kroneis til kr 19,90 og 2-liters Tress til 29,90 på Rema ihvertfall. Is må man ha om sommeren! 🍦🍨

      1. Kjekt å ha sykkel med kurv og bagasjebrett og sekk…
        Og som du sier, vesker også..Så da får man handlet en del.
        Skulle på Byggmakker også, men det jeg handlet der tok ingen stor plass.
        3 ruller med tråd til kantklipper! Den blir brukt ofte.
        Billig is og det er kjekt. Tress er godt, den prisen – billig! 🩷 Sommerhytta er morsomt å følge med på
        altså, spennende nå.

      1. Jeg også synes den er veldig god! Så et bra tilbud på is. Får ta bilen en dag og handle inn!
        Kjekt å ha litt på lur i fryseren..Til seg selv og andre. Blir vel mest meg, hehe..

    3. Jeg følger spent med på sommerhytta – det er kjempegøy! De er såååå proffe! Kroneis er godt – spes den med sjokolade, hihi! Gjør ikkeno om de er litt billige altså! Klem <3

      1. Moro å følge med! Det er veldig spennende altså…Man får jo noen favoritter etter hvert.
        Flink folk!
        Sjokolade og is er godt – har ikke kjøpt disse jeg. Men får vel kjøpe en kartong. Klem..

      1. Veldig kjekt med å sykle til diverse butikker etter jobben. Man får dratt med seg en del på sykkelen også.
        Sommerhytta er så koselig og fint å se. Flotte par og jeg har en favoritt nå..Så jeg er spent. Vi får følge med videre!
        En riktig fin kveld videre!

    4. Sommerhytta har vi kost oss med å se. Imponert over Stina og Jamina. Var så fint inne der. Is er godt. Men jeg oppdaget at det meste av is er ultraprosessert og skaper trøbbel i tarmen og i kroppen. Jeg ble skikkelig plaget med min IBS. Nå lager jeg isen sjøl, enkelt og lettvint. Kroneis så billig, skjønner at folk kjøper. Oppdaget på Spar at isen fra Henning Olsen har krympet. Boksene er mindre og ikke 2 liter. Dyr var dem også. God helg og klem herfra.

      1. Sommerhytta er så fint å følge. Ja, de er så flinke. Dyktige altså og så koselige mennesker og samstemte.
        Vakkert par. Blir glad over kjærligheten her. Enig, is kan være skummelt. Så jeg prøve meg litt frem. Noem tåler jeg ikke
        i det hele tatt. Har den boksen krympet også..hjelper jo ikke at prisen er lav da – lureri!
        Ønsker deg en god helg og kose dere masse, håper det blir tur på dere til spikerteltet for ro og avslapning og turer..
        Stor klem herfra 🩷💚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg