Sommerhytta 🏠

 

Søndagsturen gikk til Kungsvik! 

 

Dere som følger med på Sommerhytta på TV 2 kjenner dere sikkert litt igjen…

 

Et paradis…….Og jeg fant alle fire hyttene! Ble mange bilder så blir en ny runde med bilder i morgen også vil jeg tro! Veldig vanskelig å dra til Kungsvik og ta fire bilder, et bilde av hver hytte..og kjøre hjemover..Det var sommer og sol, blått hav og masse masse idyll! Og så mange hyggelige mennesker…Her var folk blide og høflige…Sånt gjør noe med sjelen min! Lang dag så stuper vel snart i seng! 

 

Og dere, her kunne jeg faktisk tenkt meg hytte! 🏠

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18 kommentarer
    1. Du verden for en plass og fine hytter. Ikke rart at det er stor rift om slike hytter – de er nok alle i millionklassen tenker jeg. Det er mandag og ny uke. Skal til min søster i dag på en kaffekopp etter jobb. Barnebarnet skal konfirmeres 25.5 og jeg skal levere et kort til Joakim. Ellers er det nok en kort uke ser frem til lørdagen kommer da jeg kan slappe av. Det blir fest for mange hele helgen tenker jeg men jeg er dårlig på det. Heller to timer i skogen enn en time på pub for min del. Ha en fin dag.

      1. Hyttene er veldig små, vet ikke om du har sett på dette programmet. Det går hver kveld hele uka..
        Jeg sjekket nettsiden og de ligger på 2.300.000. Stedet var vakkert.
        Vi kjørte tur for å finne disse hyttene. Det var gøy.
        Kos deg med det du skal utover og 17. mai..Noen liker skau og noen liker pub – sånn er jo mennesker..
        Vi er jo forskjellig…Jeg liker å kombinere litt…Jeg er veldig glad i byliv!
        Ha en fin kveld!

      1. Koselig program, og hyttene står jo der. Og skal legges ut til salg etterhvert.
        Alt er inngjerdet og stengt og det var skilt med produksjon pågår..
        Jeg bare tok bilder utenfra…Det er ganske mange slike hytter på et sted og de ligger på en
        pris på 2.300.000.- Veldig små hytter og to og to tett sammen. Jeg kunne aldri hatt en slik hytte,
        men stedet er vakkert..Aldri vært der før jeg, vi bare kjørte tur for å finne disse hyttene.

    2. Et herlig sted for sommerhytter 🙂 I år er første gang jeg ikke følger med på den serien… men det har vært en fin serie å følge med på i mange år 🙂
      Idyll!

      1. Jeg følger med i år på grunn av dette vakre landskapet..Synes det er så vakkert.
        Moro å kjøre dit og finne hyttene. Aldri vært der før jeg. Klems…

    3. Så moro å besøke stedet hvor Sommerhytta spilles inn og se hyttene! Jeg følger ivrig med og artig å se hva de får til. 😊 Nydelig sted! 🥰

      1. Herlig, jeg følger med i år på grunn av den svenske skjærgården! Synes det er så vakkert.
        Og programmet er skikkelig koselig.
        Så vi dro for å finne dette stedet. Aldri vært der før jeg! 🙂

      1. Jeg elsker jo den skjærgården rundt ved sommerhytta og jeg elsker dette svenske landskapet her.
        Så for meg så følger jeg med på grunn av det i grunn..
        Programmet er koselig, men jeg liker ikke at hyttene blir mindre og mindre…klems..

    4. Så gøy å dra dit – Sommerhytta følger jeg seff med på! 🙂 liker å se hvordan de gjør ting – og mye å lære altså! Ser enda finere ut der enn det gjør på tv – herlig! Klemmer <3

      1. Var så gøy å dra dit. Et flott sted og nydelig badevann. På TV så det litt skittent ut…Men veldig bra kvalitet..
        En virkelig perle av et sted. Koselig. Og også en campingplass der.
        Skal legge ut flere bilder, men det blir ikke i dag..Noen bilder jeg sliter med å få over til bloggen.
        Et fint program å følge, ja masse å lære..herlig! God klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg