Forundringspose

 

God formiddag! Og GOD SØNDAG!

 

Her om dagen gikk jeg innom Normal i Halden! Jeg trengte en krem til ansiktet! Jeg gikk hele runden rundt for å se om det var noe mer jeg trengte og på slutten av runden lå det mange slike poser ferdig pakket. De koster kr. 64.-. Det er jo ikke en pris som velter lasset hjemme hos meg! Har kjøpt disse posene flere ganger tidligere også og er alltid fornøyd! 

 

 

OPI neglelakk er bra, fargen er sommerfarge og det det gjør overhodet ingenting! Jeg liker farger på neglene jeg 🙂

 

 

Forbruksvarer, dette trenger man alltid.

 

 

Hårstrikk bruker jeg ofte her hjemme – nyttig tenker jeg. Håret må bort fra ansiktet når jeg lager mat her hjemme!

 

 

Mobildeksel er aldri noe jeg bruker penger på! Har den jeg har hele tida. Og dette er til iPhone 6/7/8 – ubrukelig for meg. Går nok i søpla!

 

 

Hampefrø, dette skal smake som nøtter og inneholder masse proteiner. Går i Hus og hjem kategorien min: Hus og hjem 

 

 

Masse fint, jeg bare elsker disse posene til Normal! Jeg investerte kr. 64.- og fikk masse igjen som er nyttig for meg. Lotto-lappen på kr. 50.- , jeg leverte i går, ga kr. 0.-.

 

Men man vet jo aldri hva man får i en slik pose, man ser ikke innholdet og bare kjenner om det er tungt eller ikke! Kjekt å kjøpe i gave også synes jeg til jenter i alle aldre! 🙂

 

Da jeg var lita og var på tivoli så måtte jeg alltid ha en forundringspose! Det hørte med til turen…

 

Ble fornøyd jeg – supert….

18 kommentarer
      1. Det bør du virkelig. Kjøp en til deg selv og en til din datter. Virkelig artig å åpne posen hjemme og
        se hva det inneholder! Er den tung så er det jo nesten alltid dusjsåpe/kremer og det trenger man jo alltid!
        Og nå er det jo sommervarene de pakker i disse posene. Men en shampoo det står “sommer” på er like bra for håret nå også!
        Tenker jeg…er ikke så nøye på det jeg!

    1. I stede for å kaste dette mobildekselet – kan du ikke legge ut en annonse et sted? Facebook eller Finn for eksempel? Det er helt gratis. Og du bestemmer jo også selv hva du eventuelt vil selge det for, eventuelt bare gi det bort? 🙂

      1. Tusen takk det var jo lurt, kan jo hende noen er på jakt etter et slikt deksel og ikke
        finner det i noen butikk også! Ikke alle som har de nyeste modellene..

    2. Spennende med slik pose da..aldri kjøpt, ikke hørt om før nå heller… Veldig god den neglelakken ja..og fargen var fin 🙂 Klem og fin dag videre <3

      1. Vedlig spennende og masse fint – så gøy å kjøpe disse synes jeg!
        Men ble fort usolgt så må være rask. Folk plukker dem med seg!
        Bare neglelakken koster jo det dobbelte av denne posen her! Kos deg med kvelden!

    3. Likte godt perspektivet ditt på dette, særlig da du dro inn Lotto-tapet. Da ble jo denne posen en fin gevinst, glad på dine vegne. Gutter kan også bruke neglelakk og hårstrikk, men så helt egentlig synes jeg ikke denne pakken vær særlig kjønnsnøytral. Hvis posene da ikke er merket med ‘for menn’ eller ‘for kvinner’?

      1. Takker. Ble masse fint for meg. Posene er ikke merket i det helt tatt. Så skal jeg være ærlig de gangene jeg har handlet så er det vel mest for jenter/damer! Den hylla for menn på Normal er ikke så stor vettu.
        Men de rydder lageret for å få plass i hyllene og det er jo fine ting. Blir som Holdbart, masse billig til en veldig grei pris. At det står “sommer” på en flaske selger ikke til jul sånn er det bare!

    4. Der var det jammen mye kjekt for en billig penge.
      Synd vi ikke har Normal heri nærheten.
      Da hadde jeg latt meg friste.

      1. Tusen takk, var jo helt topp og masse fint som jeg kan bruke!
        Kunne jo ikke blitt stort bedre dette! Normal er en fin butikk jeg benytter meg av mye.
        Er du ute og farter et sted som har en slik butikk så får du stikke innom 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg