For noen kunstverk

Hei dere, ettermiddagen er her. Kaldt i dag. Jeg har fri. Men måtte ut til mamma en tur. Bilen var som en fryseboks. Men for et kunstverk på bilen.

Jeg har akkurat nå verdens mest gørmøkkette bil. Vanskelig å vaske. Kaldt og varmt om hverandre.,…jeg skulle ut med søpla da jeg så bilen. Dette var uendelig vakkert. For en kunst naturen velger til oss…

Bakruta var et teppe av vakre fasonger… Ligna et slektstre. Hvor grenene vokser ut. Jeg har aldri sett dette før..

Har du sett dette? #kunst #bil #rute #bilrute #naturen #frost #blogg

 

4 kommentarer
      1. Ja, utrolig vakkert. Jeg har sett isroser og slike mønster. Men ikke istre…..ble helt satt ut og måtte ta bilde av bilen. Som var blitt ny over natten.

    1. Jeg trodde først at det var du som hadde tegnet på ruta, men så var det naturen selv som var kunstner. Det er kok ikke bare din bil som er møkkete, min ser ikke ut den heller. Skal se om jeg får tatt den til uka en gang, håper jeg 😊

      1. Flink kunstner denne naturen. Her var det symmetri også. Det var helt blendende vakkert…..Det er meldt litt varmegrader utover så da får vi se….håper og tror. Trodde ungene kunne vasket bilen, meeeen for noen er det ferie…NÅR man kommer en tur….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg