For et vær

 

For et vær og snøstorm i april…kan ikke si jeg liker det…Men har fått vært ute og gått, faktisk deilig når man kommer inn igjen..Bildet er fra april 2021..Mobilen la jeg hjemme i dag, ikke sååå mye å ta bilder av..

 

 

Også april 2021..

 

 

April 2020

 

April 2019

 

Hva driver Solliv og rører med nå tenker dere, jeg prøver bare å finne noen lyspunkter! April er for meg blomster, sol og påske….Påska kommer! Så får vi se på været da…I dag, snø og sludd og snøen la seg på bilen nå…Liker ikke altså! Jeg er sommermenneske og nå er har jeg brukt opp min kvote med vinter for 2022…Har ikke noe mer å gi altså, til vinteren…

 

Men nå er det kveld etter denne morgen så begynte mørk! Vel, en dag uten kontraster! Men du får ha en fin natt da!

 

A P R I L

12 kommentarer

Siste innlegg